تیم ملی جودو جوانان به یک عنوان هفتمی جهان بسنده کرد

سعید مولایی جودوکار وزن منهای 73 کیلوگرم کشورمان که تا مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جودوی جوانان جهان در «کیپ تاون» آفریقای جنوبی پیش رفته بود در این مرحله با شکست مقابل حریفی از کشور روسیه به عنوان هفتمی رقابت‌ها بسنده کرد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک ؛ سعید مولایی ابتدا 'آرتور مارگلیدون' از کانادا را شکست داد تا در مرحله دوم با حریفی از کشور گرجستان روبرو شود. او در این مرحله با برتری مقابل "گیگانی" از گرجستان راهی مرحله سوم مسابقات شد. مولایی مقابل "موستوپولیوس" از یونان به برتری رسید تا به جمع 8 جودوکار برتر مسابقات راه یابد. مولایی برای حضور در نیمه نهایی رقابت‌ها «عزیز کالکامانولی» از قزاقستان را پیش رو داشت. جودوکار کشومان مقابل این جودوکار شکست خورد تا همچنان برای کسب مدال برنز شانس داشته باشد. اما مولایی در این مرحله به حریفی از روسیه باخت تا به عنوان هفتمی مسابقات بسنده کند.
 
در روز قبل از این رقابتها حمیدرضا خطیبی جودوکار وزن منهای 66 کیلوگرم کشورمان مقابل 'ماکسیم شیتوف' از آلمان باخت و از دور مسابقات حذف شد.

 محمد ملک‌محمدی نیز در وزن منهای 73 کیلوگرم برابر حریفی از گرجستان متحمل شکست شد تا از گردونه رقابت‌ها حذف شود و تیم ملی سه نفره ایران تنها با یک عنوان پنجمی به کار خود در این رقابتها خاتمه دهد.
۱۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.