پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (169)؛دبیر فدراسیون دوچرخه سواری:به دنبال کسب چهارمین سهمیه المپیکی هستیم

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (169)؛دبیر فدراسیون دوچرخه سواری:به دنبال کسب چهارمین سهمیه المپیکی هستیم
مهرداد صفرزاده از احتمال کسب چهارمین سهمیه ایران برای حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهرداد صفرزاده دبیر فدراسیون دوچرخه سواری با بیان این مطلب افزود:هم اکنون تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با ترکیب 8 رکابزن به منظور حضور در رقابتهای جام جهانی در مواد پیست در قزاقستان به سر می برد.

وی افزود: این مسابقات فردا پنج شنبه دوازدهم آبان ماه به مدت 3 روز در شهر آستانا برگزار می شود که تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به منظور حضور موفق در این رقابتها و برای برگزاری اردو و آشنایی با مکان برگزاری مسابقات، شنبه هفتم آبان ماه راهی این کشور شد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره سطح برگزاری این رقابتها یادآور شد: رقابتهای دوچرخه سواری جام جهانی پیست قزاقستان، یکی از مهمترین و معتبرترین رقابتهای این رشته ورزشی در سطح جهان است و با توجه به اینکه امتیازات به دست آمده دراین رقابتها برای کسب سهیمه المپیک 2012 لندن بسیار تاثیر گذار است، تمامی تیم های شرکت کننده با برترین رکابزنان خود برای شرکت در این مسابقات راهی آستانا شدند.

وی درباره احتمال کسب سهمیه توسط رکابزنان کشورمان در مواد پیست برای حضور در رقابتهای جام جهانی قزاقستان تاکید کرد: تیم دوچرخه سواری کشورمان شانس بسیار زیادی برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن در ماده اومنیوم رقابتهای جام جهانی پیست دارد.

صفرزاده درباره سهمیه دوچرخه سواری ایران در رقابتهای مواد جاده المپیک لندن تصریح کرد: طبق آخرین رنکینگ اعلام شده توسط اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) ایران همچنان در سطح قاره آسیا، در هر سه رده بندی انفرادی، باشگاهی و ملی صدر نشین است که بر اساس این رده بندی و با اتمام رقابتهای سال 2011، سه سهمیه دوچرخه سواری ایران در رقابتهای المیپک 2012 لندن در مواد جاده تثبیت شد.

گفتنی است؛ (مهدی سهرابی، حسین ناطقی، حامد جنت، علی ترابی، محمدرجبلو، محمد دانشور، علی علی عسگری و رضا جبرئیلی) به عنوان رکابزن، محمدرضا آهنگران به عنوان سرپرست، مارکوس توماس نیگل به عنوان سرمربی، محمد ابوحیدری به عنوان مربی ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای جام جهانی پیست قزاقستان را تشکیل می دهند.
۱۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.