حضور تیم‌های ملی موی تای نونهالان و نوجوانان ایران در تورنمنت ترکیه

رییس انجمن موی تای ایران از حضور تیم های ملی موی تای نونهالان و نوجوانان کشورمان در تورنمنت بین المللی ترکیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن موی تای‏، رقابت های موی تای بین الملی ترکیه در حالی از تاریخ هشتم تا یازدهم آذرماه سال جاری در دو رده نونهالان و نوجوانان به میزبانی استانبول ترکیه برگزار می شود که موی تای کاران کشورمان نیز در دو رده نونهالان و نوجوانان در این مسابقات حضور خواهند شد.

جواند نصیری رییس انجمن موی تای کشورمان در این خصوص گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی موی تای رقابت های ترکیه از تاریخ هشتم لغایت یازدهم آذرماه به میزبانی شهر استانبول برگزار می شود که خوشبختانه با توجه به روند صعودی این رشته در کشورمان مسئولین برگزاری این مسابقات در نامه ای به طور رسمی از نمایندگان ایران نیز برای حضور در این رویداد بین المللی دعوت کردند.

وی افزود: این مسابقات که برای اولین بار در تقویم فدراسیون جهانی موی تای قرار گرفته در دو رده سنی نونهالان (10 تا 12 سال) و نوجوانان(13 تا 14 سال) برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان نیز مجموعا با 20 نماینده در آن حاضر خواهند بود.

رییس انجمن موی تای افزود: البته شرایط حضور دختران موی تای کار کشورمان هم در این مسابقات مهیاست اما اعزام این تیم منوط به موافقت معاونت امور بانوان وزارت ورزش خواهد بود. با این حال ما در حال مکاتبه با این معاونت هستیم تا بتوانیم تیم دختران را نیز به این تورنمنت اعزام کنیم.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات ترکیه خبر داد و گفت: طبق برنامه تدوین شده بیستم آبانماه موی تای کاران نونهال و نوجوان در سالن بوکس شهید همت مجموعه ورزشی شهید شیرودی به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برتر این مسابقات نیز به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات ترکیه دعوت خواهند شد.

 
۱۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.