سجادی: آرزو می کنم ورزش های زورخانه ای المپیکی شود

سجادی: آرزو می کنم ورزش های زورخانه ای المپیکی شود
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: آرزوی من این است که روزی ورزش های زورخانه ای در المپیک حضور یابند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛دکتر سید حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان درحاشیه گرامی داشت هفتمین سالگرد تاسیس فدراسیون بین المللی دکتر سید حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانانورزش های زور خانه ای گفت:  امروز 62 کشور دنیا ورزش های زورخانه ای را پذیرفته و عضو این رشته شده اند. ما امیدواریم که به زودی زود این تعداد به 100 کشور برسد و گرامی داشت چند ده ساله شدن تاسیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای را برگزار کنیم.

 وی افزود: در حال حاضر در پنج قاره دنیا ورزش های زورخانه ای انجام می شود و این موفقیت IZSF در خارج از کشور را می رساند. ورزش های زورخانه ای با خلاقیت و تنوع همراه است و همین موضوع کمک می کند تا افراد بیشتری جذب این ورزش شوند.

دکتر سجادی در ادامه گفت: وزارت ورزش و جوانان سیاست ها و حمایت های خود را از رشته های ورزشی خواهد داشت و در این بین تلاش خواهد کرد تا توجه ای ویژه به ورزش ملی خود داشته باشد؛ چرا که ورزش های زورخانه ای بخشی از تمدن و فرهنگ ما هستند.

فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای مهرماه 1383در تهران با مشارکت 23 کشور جهان تاسیس شد. IZSF از ابتدای سال جاری تاکنون مسابقات قهرمانی ورزش های زورخانه ای در قاره های آسیا، آفریقا و اروپا را با موفقیت برگزار کرده است.
۱۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.