تیم ملی اسکی امشب عازم اتریش می شود؛ساوه شمشکی:شاید پیست دیزین تا 15 آبان بازگشایی شود

تیم ملی اسکی امشب عازم اتریش می شود؛ساوه شمشکی:شاید پیست دیزین تا 15 آبان بازگشایی شود
تیم ملی اسکی جوانان و بزرگسالان کشورمان جهت حضور در اردوی مشترک 20 روزه با اسکی بازان جهان، امشب عازم اینسبروک اتریش می شود.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:اردوی مشترکی با حضور اسکی بازان بیش از 50 کشور جهان قرار است اواخر هفته جاری در اینسبورک برگزار شود و سه هفته نیز طول می کشد و به همین دلیل نهایت تلاش خود را برای اعزام ملی پوشان جوان و بزگسالان برای اعزام به اردوی فوق به کار بستیم تا به امید خدا آنها عازم این کشور شوند و از آنجاییکه اردوی فوق در یخچال این کشور برگزار می شود خیلی برای اسکی بازان ما مفید خواهد بود.

وی در خصوص تیم ملی نوجوانان نیز گفت:اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی نوجوانان برای شرکت در رقابتهای المپیک نوجوانان از هفته آینده آغاز می شود تا شاید بتوانیم در ادامه آنها را به یکی دو تورنمنت برون مرزی بفرستیم.

ساوه شمشکی در خصوص بازگشایی پیست دیزین اظهار داشت:در حال حاضر پیست توچال آماده شده و بچه های ملی پوش ما شاید بتوانند در این پیست تمرین کنند ولی برای پیست دیزین به رغم اینکه برف خوبی آمده کارشناس فرستادیم تا بررسی کنند که اگر شرایط فراهم بود شاید برای نیمه آبانماه ماه  یعنی چند روز دیگر پیست دیزین را هم باز گشایی می کنیم .

رئیس فدراسیون اسکی در خصوص نفرات اعزامی به اتریش گفت:رضا کیادربند سری،سید مرتضی جعفری،محمد سولقانی،حسین ساوه شمشکی،پوریا ساوه شمشکی و محمد کیا دربند سری نفرات اعزامی به اردوی اتریش می باشند که امشب تهران را به مقصد اینسبروک ترک می کنند.
۱۰ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.