پایان دومین کارگاه آموزشی وزنه برداری با حضور رضازاده و افشارزاده؛ دبیر کل کمیته ملی المپیک :استعدادیابی از پایه های اصلی پیشرفت در ورزش می باشد

پایان دومین کارگاه آموزشی وزنه برداری با حضور رضازاده و افشارزاده؛ دبیر کل کمیته ملی المپیک :استعدادیابی از پایه های اصلی پیشرفت در ورزش می باشد
دبیر کمیته ملی المپیک ورئیس فدراسیون وزنه برداری بعد از ظهر روز یکشنبه 8 آبان ماه از تمرینات مستعدان رشته وزنه برداری دیدار کردند.
      
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این بازدید بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و زحمتکشان این رشته گفت: این سی و هفتمین کارگاه استعدادیابی است که وزنه برداران مستعد را از سراسر کشور شناسایی می کند.

وی افزود: ما باید نخبه های این رشته را شناسایی کنیم و با رکوردگیریهای مداوم، نفرات برتر را مشخص نماییم تا بتوانیم این نفرات را برای تیم های ملی پایه به کار گیریم.

افشارزاده در ادامه درخصوص همکاری فدراسیون با این کارگاه های استعدادیابی گفت: ما انتظار داریم که این روند ادامه داشته باشد و حسین رضازاده به عنوان اسوه این رشته ورزشی به همراه پایه ریزان و مربیان استان های کشور این راه را ادامه دهند تا بتوانیم موفقیت هرچه بیشتر وزنه برداری را شاهد باشیم.

حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور نیز ضمن قدردانی از همکاری های کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: در این دوره آموزشی 40 نفر از وزنه برداران شش استان کشور به مدت چهار روز در کلاس های آموزشی شرکت کرده و تمرین پرداختند.

وی افزود: ما امیدواریم که این نوجوانان با ثبت رکوردهای مورد نظر، در تیم های ملی رده سنی15 تا 17 حضور داشته باشند که در نهایت به عنوان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری به کارگرفته شوند.

رضازاده در پایان صحبت های خود در خصوص حضور تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های جهانی گفت: مسابقات جهانی در کشور فرانسه با حضور 800 وزنه بردار برگزار خواهد شد و ما امیدواریم که با دعای خیر مردم بتوانیم سهمیه المپیک را در اوزان مختلف کسب نماییم.
۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.