عیادت افشارزاده از 3 ورزشی نویس کشور

عیادت افشارزاده از 3 ورزشی نویس کشور
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته از 3 ورزشی نویس کشورمان عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته با حضور در بیمارستان بانک ملی تهران از استاد عطاء اله بهمنش که به تازگی و برای چندمین بار با وخامت اوضاع سلامتی مواجه شده عیادت کرد و در گفتگو با خانواده و پزشکان وی از وضعیت او با خبر شد.

استاد بهمنش ماه پیش بعد از پشت سر گذاشتن عمل جراحی روی مغز و کسب بهبودی، هفته پیش مجددا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا و وخامت اوضاع بدنی در بیمارستان بانک ملی بستری و تحت نظر پزشکان قرار گرفت. استاد بهمنش که در آسیب دیدگی اخیر با فراموشی مقطعی و عدم هوشیاری کامل نیز مواجه شده به محض مواجهه با افشارزاده پیگیر وضع ورزش کشور و وضعیت کاروان ورزشی اعزامی ایران به المپیک شد که این نکته برای پزشکان و همراهان استاد بسیار جالب بود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان سپس راهی بیمارستان اختر تهران شد تا از رضا خسروی دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری مهر که به تازگی پای خود را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کرده ، عیادت کند. وی در دیدار با خسروی ضمن آرزوی بهبودی هر چه زودتر برای این خبرنگار و ورزشی نویس کشورمان بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولین به قشر زحمت کش خبرنگار تاکید ورزید.

مصطفی لشگری سردبیر ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نیز آخرین ورزشی نویسی بود که افشار زاده به عیادت او رفت. لشگری نیز هفته پیش زیر نظر همین پزشک متخصص رباط صلیبی پای خود را مورد عمل جراحی قرار داد و طبق دستور پزشکان باید حدود دو ماه به استراحت بپردازد.

۹ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.