دبیر انجمن دراگون بوت:تشکیل تیم ملی ، مهمترین اهداف انجمن به شمار می آید


دبیر انجمن دراگون بوت در خصوص اهم برنامه های این انجمن در آینده گفت : مهمترین برنامه انجمن دراگون بوت بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که قرار است اواسط آبانماه جاری در دریاچه ورزشگاه آزادی برگزار شود ، تشکیل اولین تیم ملی انجمن دراگون بوت ایران است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمد کنی افزود : با مساعدت " محمدعلیپور " رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، تیم ملی دراگون بوت کشورمان برای حضور در مسابقات معتبر برون مرزی از جمله رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می شود .

وی افزود : یکی از مهمترین برنامه های انجمن دراگون بوت ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور است . با برگزاری چنین مسابقات بزرگی می توان میان تیم های کل کشور اتحاد و انسجام ایجاد کرد لذا یکی از اهداف این انجمن برای برگزاری این رقابتها ، انتخاب و تشکیل تیم ملی دراگون بوت می باشد .

وی افزود : در آخرین برنامه های سال 2012 فدراسیون جهانی دراگون بوت ( IDBF ) اولین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که قرار است در چین برگزار شود ، گنجانده شده است لیکن قرار دادن واحد درسی دراگون بوت در سطح دانشگاهی می تواند پایگاه مناسبی برای پیشرفت علمی این رشته پرهیجان در ایران باشد. به همین سبب ایجاد تیم های ملی دانشجویان برای اعزام به این مسابقات معتبر الزامی می باشد ، از این رو با همت و یاری اعضای انجمن توانستیم اولین درس دراگون بوت در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از واحد های درسی به صورت آزمایشی در بهمن 89 بکارببندیم که تا کنون با قدرت به راه خود ادامه داده است .

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون انجمن های ورزشی بمنظور حمایت همه جانبه از انجمن دراگون بوت افزود : تنها مشکلی که در انجمن دراگون بوت وجود دارد ، نداشتن یک مکان مناسب برای تمرین و انبار وسایل و تجهیزات این رشته است که به علت عدم مسئولیت پذیری برخی دوستان ، این وسایل و تجهیزات در حال فرسوده شدن می باشد .
۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.