باقی نژاد : خودباوری ، توکل به خدا و سعی و تلاشمان به بار نشست

حمید باقی نژاد سرمربی تیم جوانان و بزرگسالان استان تهران در مسابقات قهرمان کشوری در مورد کسب مقام نائب قهرمانی گفت : خود باوری ، توکل به خدا و سعی و تلاش سه فاکتور اصلی کسب موفقیت و ایستادن در سکوی دوم تیمی این رقابتها در ناباوری حاکم بر این مسابقات بود.

 سرمربی شایسته پایتخت درخصوص برگزاری اردوی هوگوپوشان جوان عنوان داشت : اردوی آمادگی جهت اعزام به مسابقات قهرمان کشوری به مدت یک ماه همه روزه در صبح ها برگزار شد که با توجه به زمان آن با مشکلات زیادی مواجه بودیم اما با انسجام کادر فنی و برنامه ریزی دقیق ایجاد هرگونه اختلال را در تمرینات به صفر رسانیدیم.

وی در مورد نحوه تمرینات تیم متبوعش افزود : تمرینات را با هوگوی معمولی در جهت استمرار ضربه و درگیری سوق دادیم و با بالابردن سطح آمادگی جسمانی اردونشینان ، آنها را جنگنده تر روانه مسابقات کردیم ، البته توجه ویژه ای به مسائل روحی و روانی اعضای تیم داشتیم تا با ارتقاء سطح خودباوری آنان نتایج شایسته ای را کسب کنیم.

باقی نژاد در خصوص انتخاب اعضای تیم خاطرنشان کرد : تعدادی از آنان قهرمانان مسابقات استانی بوده و تعدادی از ملی پوشان نیز به دعوت کادر فنی به اردو دعوت شدند .

سرمربی توانمند تهران با اشاره به سطح مسابقات یادآور شد : به رقم هوای سرد شهرستان میانه به دلیل  وجود انگیزه بالای بازیکنان و حضور چهره های صاحب نام و مدال آور آسیایی و جهانی سطح مسابقات بسیار سنگین بود .

وی در خصوص شناسایی بازیکنان نخبه افزود : می بایست از مسابقاتی که حوزه ها متولی برگزاری آنها هستند ، آغاز کرد و رقابتهای هوگوپوشان در چند رده کمربندی و چند رده سنی در یک روز برگزار نشود و بیشتر به مسائل کیفی اهمیت داده شود و قهرمانان این پیکارها به استان معرفی شوند و البته حضور اعضای کادر فنی در مسابقات لیگ استان جهت شناسایی افراد مستعد به حضور بازیکنان شایسته در تیم تهران کمک شایانی می کند.

باقی نژاد در پایان خاطرنشان کرد : بالاخره با یاری خداوند بعد از دوری از سکوهای قهرمانی مسابقات کشوری دوباره به گذشته زرین خود بازگشتیم و امیدواریم با حضور کادر فنی ثباتمند این قهرمانی ها تداوم داشته باشد.
۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.