ظهرابی: با شکست کره المپیکی می شویم

ظهرابی: با شکست کره المپیکی می شویم
بازیکن با تجربه تیم ملی هندبال ایران گفت: «اگر کره جنوبی را شکست دهیم صعودمان به المپیک قطعی است».

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک مسعود ظهرابی اظهار کرد: «در مرحله مقدماتی ما حقمان یک باخت هم نبود اما در شرایط بد به عربستان خوردیم. بازیکنان هنوز از نظر بدنی به شرایط جدید عادت نداشتند، ضمن اینکه  بازی اول با کویت ساعت 8 شب برگزار شد و بازیکنان  نتوانستند خواب مناسب را داشته باشند به همین دلیل با بدن های خواب آلود به مصاف عربستان برویم و متاسفانه این یک بازی را واگذار کردیم. در ادامه هم ازبکستان حریف چندان جدی نبود اما بازی با قطر در واقع دیدار  با یک تیم چند ملیتی تونسی، صرب، بوسنیایی، مصری  و تنها دو سه قطری بود که خدا رو شکر با انجام یک بازی خوب پیروز شدیم و توانستیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم».

 وی ادامه داد: «معتقدم  حق ما اولی گروهی بود. اکنون هم اگر کره جنوبی را شکست دهیم می توانیم قهرمان شویم. البته شنیدیم که کره در این مرحله قصد دارد از پارک بازیکن با تجربه اش استفاده کند که حضور او می تواند کار را برای ما سخت کند اما به لطف خدا می توانیم شگفتی ساز باشیم و پیروز شویم».

ظهرابی  درباره مصدومیتش گفت: « مصدومیتم در اردوی کروواسی در بازی مقابل عربستان تشدید شد اما مشکل خاصی ندارم و برای بازی مقابل کره آماده هستم». او درباره بازی ایران و قطر هم گفت: « این بازی دیدار ایران با قطر نبود بلکه دیدار ایران با ماجک بود و او فهمید که اگر در کارش به جایی رسیده به خاطر درخشش ایرانی ها بوده است. مطمئنم او اکنون حسرت رفتن از تیم ملی ایران را می خورد»
۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.