پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (152)؛پوشش پزشکی ورزشکاران المپیکی؛امین نیک فر در سلامت کامل به سر می‌برد

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (152)؛پوشش پزشکی ورزشکاران المپیکی؛امین نیک فر در سلامت کامل به سر می‌برد
امین نیک فر رکورددار پرتاب وزنه ایران و یکی از ورزشکاران المپیکی کشورمان با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینه قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون در شرایطی برنامه‌های درمانی جامع و دقیقی را برای ورزشکاران المپیکی آغاز کرده  است که این برنامه ها تا پایان بازی های المپیک لندن ادامه خواهد داشت. در این رابطه با توجه به تاکید کمیته ملی المپیک برای تحت پوشش گذاشتن کلیه ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک می شوند امین نیک فر ملی پوش دوومیدانی در ماده پرتاب وزنه با حضور در محل فدراسیون مورد معاینات داخلی قرار گرفت و خوشبختانه طی این معاینات مشخص شد وی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

 نیک فر که تیرماه امسال و در جریان رقابت های بین المللی تورنتو با ثبت حد نصاب 20 متر و 5 سانتی متر موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن در ماده پرتاب وزنه شد گرچه مقیم آمریکاست اما طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است برنامه  تغذیه‌ این ورزشکار به طور مستمر و از طریق پست الکترونیک در اختیار او قرار بگیرد ضمن اینکه فدراسیون این آمادگی را دارد که مشاوره های لازم را در زمینه های تخصصی حوزه سلامت به او ارائه کند.

 بر اساس این گزارش، دکتر پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک درباره روند تحت پوشش قراردادن ورزشکاران المپیکی تصریح کرد:  فدراسیون پزشکی ورزشی این آمادگی را دارد که به سهم خود نقش قابل توجهی در راه آماده سازی ورزشکارانمان را برای حضور در رویداد بزرگ المپیک را ایفا کند.در این رابطه علاوه بر ارائه خدمات درمانی تخصصی، خدمات روانشناسی و تغذیه ، دوره‌های آموزشی دقیق برای آشنایی هر چه بیشتر ورزشکاران ملی پوش با مواد ممنوعه برگزار می‌کند.
۸ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.