درخشش تیم ملی هاکی بانوان در گرجستان

تیم ملی هاکی بانوان ایران که به منظور برگزاری یک دوره اردوی تدارکاتی- مسابقاتی در گرجستان حضور یافته بود پنجشنبه شب به میهن بازگشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون هاکی، در این اردوی یک هفته ای بازیکنان علاوه بر آماده سازی هر چه بهتر خود،در مسابقات بین المللی که در این کشور بر پا شد نیز شرکت کردند.در این مسابقات 5 تیم حضور یافتند و تیم ملی هاکی بانوان ایران موفق شد به مقام اول این مسابقات دست یابد.

ملی پوشان کشورمان در این مسابقات توانستند تیم های منتخب باشگاهی این کشور را با نتایج درخشان از پیش روی بردارند.همچنین در آخرین روز برگزاری مسابقات تیم ملی هاکی بانوان ایران با تیم ملی گرجستان روبرو شد و در این دیدار حساس ملی پوشان موفق شدند تیم میزبان را بانتیجه سنگین 4 بر 1 شکست دهند و مقام نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند و تیم ملی گرجستان به مقام دوم دست یافت.
در مراسم اختتامیه نیز معصومه شعبانپور به عنوان بهترین مدافع و زینب احمدی به عنوان بهترین گلزن بازیها معرفی شدند.

گفتنی است تیم ملی هاکی بانوان حدوداً یکسال است که در اردوی تدارکاتی بسیار عالی داخلی و خارجی خود را برای حضوری شایسته در مسابقات جام ملتهای آسیا که در تیرماه سال آینده در بانکوک برگزار می شود، آماده می سازند.

در واقع برگزاری این اردوی خارج از کشور و سایر برنامه ریزیهای موثر فدراسیون برای هاکی بانوان نشان از توجه دقیق و جامع نسبت به ورزش بانوان کشور دارد.


۷ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.