پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (130)؛احسان مهاجر شجاعی در گفتگو با سایت کمیته:به دنبال سمیه 800 متر المپیک لندن هستم

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (130)؛احسان مهاجر شجاعی در گفتگو با سایت کمیته:به دنبال سمیه 800 متر المپیک  لندن هستم
من تجربه حضور در بازیهای المپیک را دارم و به همین دلیل قصد دارم اینبارضمن کسب دوباره سهمیه المپیک، رکورد خودم را هم افزیش دهم.

احسان مهاجر شجاعی دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی دوحه در دو 800 متر ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما سرمایه گذاریمان را بر روی رشد رشته دو ومیدانی دیر شروع کردیم و درحالیکه کشورهای دیگر در این زمینه دهها سال از ما جلوتر هستند ولی ما هم در این مدت رشد خوبی داشته ایم و نباید آنرا متوقف کنیم.

وی ادامه داد:البته برای من حضور در بازیهای المپیک آرزو نیست چون من تجربه شرکت در این رقابتهای را دارم که انصافا تجربه خوبی هم بود ولی در این دوره قصد دارم جدای از کسب سهمیه،رکورد خودم را در المپیک لندن افزایش دهم.

دارنده طلای دانشجویان جهان ضمن اشاره به وضعیت تمرینی خود اظهار داشت: در بروجرد یک مرکز آموزش رایگان دو ومیدانی راه انداختیم که جوانان زیادی به آن پیوستند خودم هم تمرینات سبک خودم را انجام می دهم و در این فصل سرد به بدنسازی پرداخته و سپس از ابتدای سال آینده با شروع تمرینات دو ومیدانی برای رقابتهای کسب سهمیه آماده شوم.

مهاجر شجاعی در خاتمه اظهار داشت:اگر چه من در حال حاضر زیر نظر آقای ابولفتحی تمرین می کنم ولی اگر "صالح لی" مربی آذربایجانی که چند سالی با او تمرین کرده بودم در کنارم بود خیالم در تمرینات راحت تر بود.
۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.