دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با سایت کمیته: با شکست ازبکستان و قطر به مرحله نهایی صعود می کنیم

دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با سایت کمیته: با شکست ازبکستان و قطر به مرحله نهایی صعود می کنیم
سعید مرادی دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با شکست ازبکستان و قطر صعود به مرحله نهایی میسر شده و امکان کسب سهمیه المپیک 2012 لندن فراهم خواهد شد.
 
وی ضمن بیان مطلب فوق افزود: مسابقات انتخابی المپیک لندن در حالی در کره جنوبی برگزار می گردد که در مجموع 10 تیم در قالب دو گروه پنج تیمه با هم به رقابت می پردازند. در گروه اول ایران با کویت، عربستان، ازبکستان و قطر همگروه است و در گروه دوم هندبالیست های کشورهای عمان ، چین، ژاپن، کره جنوبی و قزاقستان حضور دارند.

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه تصریح کرد: ایران در بازی نخست خود مقابل کویت به پیروزی رسید اما بازی دوم خود را در کمال ناباوری با نتیجه 22 بر 21 مقابل عربستان واگذار کرد.

وی همچنین گفت: تیم ملی هندبال کشورمان جهت صعود به مرحله نهایی، فردا پنجشنبه ساعت 7:30 صبح به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت و بازی بعدی خود را جمعه 9:30 صبح مقابل قطر انجام خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : احتمال صعود هندبالیست های کشورمان به مرحله نهایی بسیار بالاست و دو تیم اول هر گروه به صورت ضربدری در مرحله بعد با یگدیگر روبرو خواهند شد.


۴ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.