پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (140)؛درنشست ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک عنوان شد؛نظارات و ارزیابی دقیق عملکرد ورزشکاران بعد ازتست های آمادگی جسمانی

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (140)؛درنشست ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک عنوان شد؛نظارات و ارزیابی دقیق  عملکرد ورزشکاران بعد ازتست های آمادگی جسمانی
نشست ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک در خصوص روند آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای المپیک و مسابقات کسب سهمیه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با ریاست افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد اعضای ستاد به ارائه گزارشی در خصوص روند آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای المپیک و همچنین مسابقات کسب سهمیه المپیک پرداختند که طی آن مقرر شد تا کمیته فرهنگی ستاد، برنامه های فرهنگی خود را برای تیمهای ملی و کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ارائه دهد.

کمیته علمی نیز قرار شد تا طی جلسات بعدی برنامه های آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای المپیک و همچنین مسابقات گزینشی را با الویت رشته های مدال آور و شانس مدال کسب سهمیه ارائه کند.

کمیته پزشکی نیز که برای هر یک از ورزشکاران المپیکی شده اند اقدام به تهیه شناسنامه پزشکی کرده است می بایست کماکان ورزشکاران اعزامی به بازیهای المپیک لندن و مسابقات گزینشی را بطور ویژه زیر نظر داشته باشد.

در این نشست تصمیم گیری شد تا کمیته سنجش و اندازه گیری نیز با جدیت و بصورت منظم سطح آمادگی بدنی ورزشکاران اعزامی به بازیهای لندن المپیک و مسابقت گزینشی را ارزیابی و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد تا ملی پوشان اعزامی به هنگام اعزام از حداکثر آمادگی برخوردار باشند.

اصغری رحیمی،احمد ارشدی،مهندس شهنازی،دکتر پورکاظمی،دکتر برجسته،دکتر خبیری،دکتر احمدی،سررشته و شعبانی اعضای حاضر در نشست فوق بودند.

۳ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.