مسئول پایگاه های قهرمانی واترپلو: استعدادیابی را در پایگاه های قهرمانی دنبال می کنیم

مسئول پایگاه های قهرمانی واترپلو فدراسیون شنا با تاکید بر ضرورت افزایش پایگاه های قهرمانی در کشور از آغاز دور جدید استعدادیابی در پایگاه قهرمانی ورزشگاه آزادی از ابتدای آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا؛ حمید شب انگیز مسئول پایگاه های قهرمانی واترپلو با اشاره به فعالیت های 10 ساله پایگاه قهرمانی استخر آزادی تهران گفت : فعالیت های پایگاه قهرمانی آزادی با اعمال تغیراتی ازابتدای آبان ماه از سرگرفته شده و هم اکنون واترپلوئیست های این پایگاه در 4 رده سنی کمتر از 10، 12، 14 و 16 سال تمرینات خود را زیر نظر افشین شهیدی پور دروازه بان تیم ملی و سرمربی پایگاه قهرمانی آزادی پیگیری می شود .

 وی همچنین افزود : فدراسیون شنا به دنبال احداث پایگاه های واترپلو بیشتری در سطح کشور است که این مهم با همکاری های هیئت های سراسر کشور امکان پذیر است و فدراسیون آمادگی دارد در صورت مهیا بودن امکانات سخت افزاری که مهمترین آنها وجود استخر در استانهاست ، نسبت به راه اندازی مدارس و پایگاه های قهرمانی واترپلو در استانهای مختلف اقدامات لازم را انجام دهد .

شب انگیز همچنین در خصوص پذیرش واترپلوئیست در پایگاه قهرمانی آزادی اظهار داشت : شناگرانی که فاکتورهای لازم برای حضور در مدرسه واترپلو را دارا باشد و قابلیت اجرای 4 شنا را داشته باشند ، می توانند جهت انجام تست های ورودی از ابتدای آذر ماه به مدرسه واترپلو آزادی مراجعه کنند .

وی در پایان افزود: هم اکنون در حال پیگیری راه اندازی پایگاه های قهرمانی در استان اصفهان و همچنین استخر 9 دی تهران هستیم تا از این طریق ضمن افزایش پایگاه های قهرمانی در سطح کشور زمینه استعدادیابی و حضور هر چه بیشتر واترپلوئیست های جوان در سطح این دو استان را فراهم کنیم .
۳ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.