سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان:مسابقات سنگاپوربرای نمایندگان ما اولین تجربه ولی برای حریفان چندمین تجربه بود

سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک، ضعف عمده تیم خود را در اولین دوره بازی های آسیایی نوجوانان عدم تجربه حضور در رقابت های بین المللی عنوان کرد.

یوسف آجرلو، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ملی پوشان تیرانداز برای نخستین بار بود که در مسابقات برون مرزی شرکت می کردند علاوه بر اینکه در رده سنی نوجوانان هم مسابقات داخلی زیادی نیز نداشتیم.
وی در ادامه گفت: در این دوره از رقابت ها تیم ملی تیراندازی نوجوانان کشورمان نتیجه قابل قبولی را از آن خود کرد و این در حالی بود که 6 نفر از 8 نفر حاضر رکوردهای خود را تکرار کردند.
آجرلو افزود: برگزاری رقابت های چند جانبه با حضور کشور هایی چون کویت، قطر و امارات قطعا می تواند آمادگی تیم ملی تیراندازی نوجوانان را جهت حضور در مسابقات بین المللی افزایش دهد.
وی در پایان برگزاری اردوی برون مرزی تایلند را یکی از عوامل اصلی کسب این نتیجه در مسابقات سنگاپور دانست و افزود: تشکیل اردوهای این چنینی تاثیر بسزایی در روند آمادگی تیراندازان نوجوان خواهد داشت قطعا اگر ما چند اردو مثل تایلند داشتیم نتایج بهتری می گرفتیم هر چند این نتایج ضعیف هم نبود چرا که رقبا سالهاست بر روی نوجوان خود کار کرده و ما تازه داریم وارد این مقوله می شویم .

۲۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.