رضایت معاون شهردار هایانگ از پیشرفت کارها برای میزبانی سومین دوره بازیهای ساحلی

رضایت معاون شهردار هایانگ از پیشرفت کارها برای میزبانی سومین دوره بازیهای ساحلی
معاون شهردار شهر هایانگ چین که میزبان سومین دوره بازیهای ساحلی قاره آسیاست پس از ارائه گزارش روند کار هایانگ به نمایندگان OCA و نمایندگانی از 27 کمیته ملی المپیک آسیا ، تصمیمات اتخاذ شده با موافقت مقامات شورای المپیک آسیا را بیان داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ معاون شهردار شهر میزبان سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی که بازیهای آن در ژوئن سال آینده بر گزار می گردد رضایت خود را از روند پیشرفت کارها در این شهر بیان داشت.

جائو جینگ تائو  پس از اینکه تیم ساماندهی اش به ارائه گزارش به 27 نماینده کمیته ملی المپیک از شرق ، جنوب و جنوب شرق آسیا دعوت شده بودند گفت : پس از سمینار سرپرستان کاروان سومین دوره بازی های ساحلی آسیایی که در تاریخ 6 سپتامبر برگزار شد آماده سازی ها به صورت گسترده ای آغاز شد  و بسیاری از سئوالات و مشکلات پیش آمده حل شد یا در روند رو به بهبود قرار گرفت.

وی در نشست تایلند 4 رکن اساسی میزبانی بازیهای ساحلی را که تاکنون نهایی شده است را اینگونه بیان داشت :

اول : تعداد رشته ها و رویداد های ورزشی بازی های ساحلی هایانگ که با تائید نهایی هیئت اجرائی شورای المپیک آسیا در نشست ترکمنستان به 13 و 49 رشته رسید و رشته های اسکی روی آب و ویک برد به ان اضافه شد .

دوم راه اندازی ثبت نام اینترنتی و آنلاین برای حضور در بازی هاست که از اول اکتبر آغاز و تا 31 دسامبر ادامه خواهد داشت.

سوم : آمادگی های هایانگ برای برگزاری بازی ها را بررسی کردیم و روند پیشرفت میزبان را برای شورای المپیک آسیا و کمیته های ملی المپیک شرح دادیم.

در نهایت : این یک فرصت خوب برای ما بود که مذاکره بیشتری با OCA در مورد جنبه های مختلف برگزاری بازی های ساحلی هایانگ و ثبت نام رسانه ها داشته باشیم و فرصت خوبی بود که در برخی زمینه ها با OCA به توافق برسیم.
۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.