پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به موفقیت های تیراندازی و تیروکمان در رقابتهای قهرمانی آسیا

پیام تبریک رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک به موفقیت های تیراندازی و تیروکمان در رقابتهای قهرمانی آسیا
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک درخشش و کسب 17 مدال توسط ملی پوشان تیراندازی در رقابتهای آسیایی و همچنین کسب عنوان نخست تیم ملی تیروکمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا در پیام تبریک خود برای تیم ملی تیراندازی و تیروکمان آورده است:بدون تردید درخشش تیم ملی تیراندازی کشورمان در رقابتهای قهرمانی سلاحهای بادی آسیا و کسب 17 مدال و صعود 4 پله ای نسبت به دوره گذشته این مسابقات و همچنین قهرمانی کمانداران کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا بیانگربرنامه ریزی شبانه روزی و مدیریت دلسوزانه و خستگی ناپذیر این دو فدراسیون می باشد.

لذا کسب عنوان  نخست تیم ملی تیروکمان در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین کسب  17 مدال توسط ملی پوشان تیراندازی در رقابتهای قاره ای را به مسئولان زحمتکش دو فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان آن تبریک گفته و امید می رود تا در آینده شاهد ادامه درخشش دیگر تیمهای ورزشی کشورمان در رقابتهای بین المللی باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در پیام تبریک خود آورده است:در گذشته بارها عنوان می شد چرا در رشته هایی همچون تیراندازی و تیروکمان موفق به کسب مدال نمی شویم ولی امروز شاهدیم در سایه حمایت های دولت محترم از ورزش وهمت و تلاش مسئولان این دو فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان آن، چگونه در رقابتهای قهرمانی آسیا بارها وبارها پرچم پرافتخار میهن عزیزمان  توسط کمانداران و تیراندازان کشورمان به اهتزاز در آمد.

کسب عنوان قهرمانی تیم ملی تیروکمان در رقابتهای قهرمانی آسیا و بدست آوردن 17 مدال در مسابقات تیراندازی سلاحهای بادی و صعود چهار پله ای نسبت به دوره قبل در تیراندازی را به مسئولین زحمتکش و پر تلاش دو فدراسیون تیروکمان و تیراندازی، کادر فنی،ملی پوشان و آحاد جامعه  کماندران و تیراندازان کشور تبریک گفته و خداوند متعال را شاکریم که همیشه یاریگر ورزشکاران ما در آوردگاه بین المللی بوده است.

امید می رود تا این پیروزیها انگیزه دیگر رشته های ورزشی را برای موفقیت در عرصه بین المللی و کسب سهمیه المپیک دو چندان کند.

۲ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.