حسین رضازاده: ساخت خانه وزنه برداری در مازندران تا پایان امسال اجرایی می شود

رئیس فدراسیون وزنه برداری، از اجرایی شدن ساخت خانه تخصصی وزنه برداری در مازندران تا پایان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک حسین رضا زاده  ظهر امروز و در پایان مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری مازندران در ساری افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت خانه وزنه برداری مازندران تامین و نقشه اجرایی ساخت سالن نیز آماده شده است. اعتبار ساخت خانه وزنه برداری مازندران را نیز استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون وزنه برداری تامین می کنند.

رضا زاده از مازندران به عنوان یکی ازقطب های وزنه برداری کشور یاد کرد و افزود: وزنه برداران مازندرانی در سال های اخیر در همه رده های سنی در مسابقات مهم کشوری، آسیایی و جهانی به همراه تیم ملی افتخار آفرینی کردند.

معاون فنی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران هم در این مجمع به کسب 61 نشان آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این استان در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: این نشان های کسب شده در12رشته ورزشی و از 12شهرستان استان بود و پراکندگی خوبی از بابت کسب نشان اکنون در مازندران ایجاد شده است.

احمد سعاتمند افزود: 31 نشان از این تعداد توسط ورزشکاران رده سنی بزرگسالان و 30 نشان دیگر هم در رده سنی جوانان کسب شد. ضمن اینکه هم اکنون 153نفر از ورزشکاران مازندرانی عضو تیم های ملی هستند.

رییس هیات وزنه برداری مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد چهار ساله اش ، گفت: وزنه برداران مازندرانی در چهار سال گذشته در همه رده های سنی در کشور مقام قهرمانی کسب کردند و حتی مسابقات آسیایی و جهانی نیز برای تیم ملی افتخارآفرین شدند.

عباس رحیمی افزود: در دو سال گذشته بهدادسلیمی در رده بزرگسالان و بهادر مولایی در رده نوجوانان مقام های برترین وزنه برداری جهانی را کسب کردند.


۲ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.