بازدید رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی از آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی  از آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک
زلاتکو ماتسو رئیس کمیته ملی المپیک کشور کرواسی با مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ملاقات کرد.

به گزارش روابط عمومیکمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ این بازدید و ملاقات صبح امروز در آکادمی ملی برگزار شد و طرفین در ابتدا در خصوص فعالیت های ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهندس شاهرخ شهنازی در ابتدا ضمن خوشامدگویی به زلاتکو ماتسو در خصوص فعالیت های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران گفت:هدف و کار اصلی این مجموعه ارائه خدمات به تیم های ملی می باشد که این امر به ویژه پیش از رقابت های آسیایی و المپیک بیشتر می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی رقابت های المپیک کلیه رشته های ورزشی اردوهای خود را در این مجموعه دنبال کرده و در حال آماده سازی می باشند.
رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افزود: آکادمی همچنین به کشورهای همسایه نیز خدمات ارائه میدهد که میتوان عراق ،لبنان و تاجیکستان رااز جمله این کشورها  نام برد.

زلاتکو ماتسو رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت:پیش از این کمیته ملی المپیک کرواسی تفاهم نامه ای را با جناب آقای مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران امضا نمود که به موجب این تفاهم نامه کشور کرواسی از مربیان برجسته ، از جمله رشته های وزنه برداری ، تکواندو و کشتی جهت هدایت تیم های ملی خود بهره مند شود و کشور ایران نیز در رشته هایی همانند فوتبال و  واترپلو از مربیان کشور کرواسی استفاده نماید.

وی افزود که هدف ما از حضور در این مجموعه دانشگاه ها می باشد بدین گونه که ما در صددیم بخش علمی را قویتر کنیم.

زلاتکو ماتسو در پایان در پاسخ به سوال مهندس شهنازی در خصوص وجود مکانی به عنوان آکادمی در کشور کرواسی گفت:در کرواسی مکانی به نام آکادمی وجود ندارد و به علت اینکه جمعیت کشور ما یک سوم جمعیت ایران می باشد ما ورزش را در شهرستان ها دنبال می کنیم ولی در صدد هستیم که یک آکادمی کوچک در جزیره بسازیم.

پس ازبحث و تبادل نظر زلاتکو ماتسو به همراه مهندس شهنازی به بازدید از اماکن ورزشی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک پرداختند.


۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.