رئیس فدراسیون ووشو در کنفرانس مطبوعاتی: می توانیم هم زمان 2 تیم ملی آماده داشته باشیم

رئیس فدراسیون ووشو در کنفرانس مطبوعاتی: می توانیم هم زمان 2 تیم ملی آماده داشته باشیم
دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو امروز یکشنبه اول آبان ماه در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران رسانه های گروهی بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ این نشست مطبوعاتی ابتدا با تلاوتی چند از آیات قران مجید که توسط "ایمان میری" خبرنگار روزنامه قرات شد آغاز گردید  و در ادامه دکتر مهدی علی نژاد ضمن خیر مقدم به حاضرین از توفیقات به دست آمده در یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در ترکیه و کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی ووشو در این مسابقات و آنالیز تک به تک نفرات و مدال آوران پرداخت.

 وی همچنین در خصوص جلسه هیات رئیسه جهانی، کنگره فوق العاده آسیا و تلاش در زمینه انتخاب "یوزای چینگ" به عنوان رئیس فدراسیون جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر مهدی علی نژاد که برای 4 سال دیگر که به عنوان یکی اعضای اصلی هیات رئیسه جهانی ووشو انتخاب شد در خصوص شرایط مساعد تیم ملی ووشو آقایان و بانوان و حضور نفراتی مستعد در اردوهای ملی و وضعیت یکسان آنها اظهار داشت: ما در تمامی اوزان نفرات زبده، جوان و البته با تجربه داریم و بدون اغراق باید بگویم که می توانیم همزمان 2 تیم ملی آماده سرحال و قبراق داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا و نایب رئیس کنفدراسیون قاره کهن گفت: باید بگویم بر پایی لیگ، نقش موثری در شناخت استعدادهای ووشو و گسیل آنها به تیم ملی داشته  و ما برای همین به برگزاری لیگ ووشوی جوانان در هر 2 رده آقایان و بانوان در سال جاری اقدام نمودیم و لیگ دسته اول آقایان به عنوان زیر مجموعه لیگ برتر برگزار خواهیم کرد.

در ادامه "حسین اوجاقی" مدیر فنی تیمهای ملی ووشو در خصوص نتایج مثبت حاصله در رقابتهای جهانی ترکیه گفت: بی گمان در کسب این نتیجه درخشان همه عوامل دست به دست هم دادند تا تحت مدیریت صحیح و مدبرانه دکتر "مهدی علی نژاد" به بازدهی مطلوب برسیم و مسلما با این هدفمندی و نگرش ووشوی ایران روز به روز مدارج ترقی را طی خواهد کرد.

۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.