دیدار ناظرمالی کنفدراسیون کریکت آسیا با محمد علیپور؛رییس فدراسیون انجمن های ورزشی: برای توسعه کریکت نیاز به همکاری کنفدراسیون آسیا داریم

در دیدار ناظر مالی کنفدراسیون کریکت آسیا با رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، مقرر شد که این کنفدراسیون برای توسعه کریکت در ایران ، همکاری لازم را داشته باشد و در این راستا امکانات مناسب را در اختیار بگذارد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی ، در این دیدار که در محل دفتر رییس این فدراسیون برگزار شد ، محمد علیپور ضمن تشکر از توجه " گانش ساندرا مورتی " ناظر مالی کنفدراسیون آسیا نسبت به کریکت کشورمان ، خواهان تعامل بیشتر این کنفدراسیون بمنظور اعتلای کریکت درایران شد .

وی افزود : ما خواهان حضور یک مربی ممتاز زن برای آموزش مربیان و همچنین هدایت تیم های ملی کریکت بانوان کشورمان هستیم که امید است کنفدراسیون کریکت آسیا در این زمینه، مساعدت های لازم را انجام دهد .

علیپور همچنین افزود : برای احداث زمین ویژه کریکت و توسعه این رشته مهیج در مدارس نیاز مبرم به همکاری کنفدراسیون آسیا داریم بویژه در خصوص تجهیزات و امکانات که در صورت همیاری کنفدراسیون ، می توانیم در این راستا قدمهای محکمی برداریم .

 رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت که از رییس کنفدراسیون کریکت اسیا دعوت خواهیم کرد که به ایران سفر کند و بی گمان تعمیق روابط میان فدراسیون و کنفدراسیون آسیا می تواند در ارتقای کریکت کشورمان موثر واقع شود .

دراین دیدار همچنین ناظر مالی کنفدراسیون کریکت آسیا ، از توجه ویژه علیپور به این رشته جذاب تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که برای توسعه کریکت در ایران ، قدم های محکمی از سوی کنفدراسیون برداشته شود.

گانش ساندرا مورتی همچنین تاکید کرد که قطعا ماحصل این نشست را به مسئولان کنفدراسیون کریکت اسیا منتقل خواهد کرد .

وی در پایان گفت که تلاش های صورت گرفته برای توسعه این ورزش قابل تقدیر است و امید می رود که با تعامل بیشتر کنفدراسیون اسیا بتوان این رشته را در ایران بیش از پیش گسترش داد .

 شایان ذکر است که ناظر مالی کنفدراسیون کریکت آسیا به منظور بررسی اسناد مالی کریکت ایران و راه های مساعدت به این انجمن به کشورمان سفر کرد .
این اقدام برای نخستین بار بود که در پرتو رایزنی و تلاش های مقامات انجمن کریکت ایران صورت گرفت تا کنفدراسیون آسیا بتواند در راه اعتلای این رشته ورزشی در کشورمان ، قدم های  لازم را بردارد.
۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.