رئیس هیئت تکواندو استان تهران : تعالی تکواندو حاصل تلاش همه اهالی آن است

جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران با اشاره به همدلی خانواده تکواندو گفت : اگر امروز شاهد بالندگی و شکوفایی تکواندو در عرصه های جهانی و بین المللی هستیم نتیجه تلاش مجدانه و عملکرد شایسته چندین ساله تمامی اهالی فرهیخته عرصه تکواندو است و نباید این موفقیتها رابه شخص خاصی نسبت داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ریاست هیئت تکواندو تهران در خصوص تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان تکوندو اظهار داشت : برپایی اینگونه مراسم ها در افزایش روحیه ورزشکاران بسیار تاثیرگذار است اما بهتر بود این اقدام به زمان کسب عناوین قهرمانی نزدیکتر بود و به اصطلاح تا تنور داغ است ، حرکتی انجام شود و نگذارند مدت زیادی از این قهرمانیها بگذرد و موضوع دیگر اینکه شایسته است سازمانهای مسئول بودجه مناسبی در اختیار تیمهای مقام آور بگذارند و آنها را از حمایتهای مالی خود بهره مند کنند.

وی در مورد بازدید وهاب فرهمند ، ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از هیئت تکواندو مطبوعش عنوان کرد : در بازدیدی که از سوی ریاست اداره کل ورزش از هیئت تکواندو تهران به عمل آمد ایشان قول مساعدت مالی به چند رشته ورزشی مدال آور و موفق من الجمله تکواندو را دادند. متاسفانه در سال جاری هنوز کمک مالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت صورت نگرفته است و افتخارآفرینی های هیئت تهران در عرصه های مختلف بین المللی و داخلی منوط به وجود عشق و همدلی تمامی اعضای تکواندو استان تهران می باشد که درخت پربار تکواندو را از شیره جان آبیاری می کنند. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تجسم یافتن وعده های مسئولان باشیم.

داور بین المللی تکواندو درباره حضورش در مراسم تجلیل از تیم جوانه گفت : حامیان مالی تیم های باشگاهی همیشه سرمایه های تکواندو استان و کشور هستند که با پرداخت هزینه های تیمها کمک مستقیمی به رشد ورزش و تکواندو کشور می کنند.

شخصا وظیفه خود دانستم تا با حضور در این مراسم از نزدیک از ارتباط تنگاتنگ و حمایتهایی که علی نامداری مدیر عامل محترم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه در مدت هفت سال در تمامی مسابقات و لیگ های مختلف از تیم تکواندو جوانه به عمل آورده ، تشکر کنم .

سهرابی در پایان با اشاره به برپایی سمینار روسای هیئت های تکواندو شهرستانهای کشور به میزبانی هیئت تکواندو استان فارس در هتل جام جم شیراز افزود : این سمینار با حضور ریاست فدراسیون تکواندو ، نائب رئیس فدراسیون ، دبیر ، روسای کمیته ها و همچنین روسای هیئت های تکواندو تمامی استانهای کشور به منظور ارائه گزارش عملکرد سال 89 ، شش ماهه نخست سال جاری و هماهنگی برنامه های در دست اقدام صورت گرفت و هیئت تهران به عنوان برترین هیئت تکواندو کشور گزارش عملکرد خود را ارائه کرد. البته هدف اصلی از این سمینار گردهمایی خانواده روسای تکواندو کل کشور می باشد که همه ساله صورت می پذیرد تا از نزدیک با نقاط قوت یکدیگر آشنا شوند.

۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.