دبیر کل کمیته ملی المپیک : باید از بهترین و حرفه ای ترین مربیان در سنین پایه استفاده کنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک : باید از بهترین و حرفه ای ترین مربیان در سنین پایه استفاده کنیم
دوره مدیریت ورزشی "همبستگی المپیک" صبح امروز با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در مراسم افتتاحیه این دوره که با حضور 30 نفر از مسئولین و سرپرستان تیم های اعزامی به بازی های آسیایی گوانگجو برگزار شد  بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ، دکتر مهرزادحمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و فتح الله مسیبی مدیر مرکز آموزش و همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک حضور داشتند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک طی سخنان کوتاهی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران و دبیران فدراسیون های ورزشی در این دوره گفت: یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم آشنایی به وظایفی است که با آن روبرو هستیم. اگر نسبت به اهداف المپیک آشنایی داشته باشیم می توانیم از اختیاراتی که کمیته بین المللی المپیک آنان را تعریف کرده بهره لازم را ببریم و از شرایط خوبی بهره مند شویم.
افشارزاده در ادامه افزود: کمیته بین المللی المپیک در ورزشهای پایه سرمایه گزاری خوبی کرده است. مسابقات نوجوانان سنگاپور معیار بسیار خوبی برای سنجش سرمایه گزاری هایی بود که فدراسیونها در این رده سنی انجام داده بودند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: کمیته بین المللی المپیک  معتقد است در دنیایی که تمامی توجهات نوجوانان و جوانان به بازیهای کامپیوتری و اینترنت معطوف است و آنان را از ورزش دور کرده است این مسابقات فرصت بسیار خوبی است که آنان را ورزش مشغول نماید.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به امکانات بسیار مطلوب مدارس در سنگاپور گفت : 95درصد مسابقات در مدارس این کشور برگزار شد و کمتر مدرسه ای بود که از 100 درصد امکانات بهره مند نباشد.
افشارزاده خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه کرد ورزش های پایه بخصوص ورزش مدارس است که متاسفانه در آموزش و پروش کمتر به آن توجه می شود.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه به وظایف قهرمانان در جامعه اشاره کرد و گفت : در دنیای امروز توجه به اخلاقیات، خانواده و وظیفه شناسی از جمله معیارهایی است که به آنها توجه زیادی شده و بر روی آن ها برنامه ریزی می شود.
وی افزود: در کشورهای دیگر قهرمانان را در جامعه رها نمی کنند و آنان توانستند جایگاه خود را در جامعه کسب نموده و به وظایف خود آشنایی کامل داشته باشند و به این ترتیب از آنان بهره لازم را ببرند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه به مجهز کردن مدیران و مسئولان به علم روز دنیا اشاره کرد و گفت : هرچقدر ما بیشتر با علم روز آشنا تر شویم بهتر می توانیم قهرمانان را هدایت کنیم.
 بهرام افشارزاده در پایان به سرمایه گزاری در گروه های سنی نونهال و نوجوان تاکید کرد و افزود: باید از بهترین و حرفه ای ترین مربیان در رده سنی نونهالان و نوجوانان استفاده کنیم و در نظر داشته باشیم که تمامی حرکات یک معلم و مربی الگوی بچه هاست.
دبیر کل کمیته ملی المپیک درپایان ادامه داد: در بسیاری از رشته ها در این دوره از مسابقات نوجوانان اگر از حضور مربیان خوب و حرفه ای بهره گرفته بودیم و سرمایه گزاری بیشتری انجام داده بودیم می توانستیم نتایج بهتری را کسب نماییم.
گفتنی است این دوره آموزشی از 21 لغایت 25 تیرماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود .
شایان ذکر است این دوره بعد از ظهر روز پنجشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

 

 

۲۱ تیر ۱۳۸۸ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.