کشتی سنتی قهرمانی جوانان جهان – مشهد؛تیم ایران در رشته " تاتار گوراش " قهرمان جهان شد

کشتی سنتی قهرمانی جوانان جهان – مشهد؛تیم ایران در رشته " تاتار گوراش " قهرمان جهان شد
مسابقات کشتی های سنتی قهرمانی جوانان جهان در رشته های " تاتارگوراش " و " قزاق کورسی " در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد که طی آن تیم های ایران و قزاقستان به ترتیب موفق شدند عناوین قهرمانی را کسب کنند .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمن های ورزشی ، در رشته تاتارگوراش تیم ایران با کسب 37 امتیاز قهرمان دنیا شد و اوکراین با 19 امتیاز در رده دوم ایستاد . همچنین تیم های بلاروس و ازبکستان با 18 امتیاز مشترکا سوم شدند .

در رشته " قزاق کورسی " ، تیم قزاقستان با 40 امتیاز به مقام نخست رسید و ترکمنستان با 26 امتیاز دوم شد. تیم های ایران و ازبکستان هر دو با 24 امتیاز مشترکاء مقام سوم را بدست آوردند.

امروز همچنین در رقابتهای کشتی آلیش قهرمانی جوانان جهان ، تیم ایران قهرمان شد و ترکمنستان به مقام دوم رضایت داد . تیم های روسیه و اوکراین در این رشته مشترکاء به مقام سوم دست یافتند .

شایان ذکر است در رقابتهای قهرمانی آسیا ، ایران در هر چهار رشته آلیش ، قزاق کورسی ، تاتارگوراش و چوخه به مقام نخست رسید .

مسابقات کشتی های سنتی قهرمانی جوانان جهان در رشته چوخه روز پنجشنبه ( فردا ) در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار خواهد شد .
رقابتهای جوانان جهان با حضور 92 کشتی گیر از 24 کشور در این مکان برگزار می شود .
۲۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.