در دیدار با رهبر معظم انقلاب؛هاشمی مدال طلای خود را خدمت ولی امر مسلمین جهان تقدیم کرد

در دیدار با رهبر معظم انقلاب؛هاشمی مدال طلای خود را خدمت ولی امر مسلمین جهان تقدیم کرد
در دیدار با رهبر معظم انقلاب؛ "مریم هاشمی" مدال طلای خود را خدمت ولی امر مسلمین جهان تقدیم کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مریم هاشمی دارنده مدال طلای وزن منهای 65 کیلوگرم تیم ملی ووشوی کشورمان در یازدهمین دوره رقابتهای جهانی ترکیه، در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نشان طلای خود را خدمت ایشان تقدیم کرد.

این دیدار ظهر روز سه شنبه 26 مهرماه در حسینه ثارا... سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار شد و مریم هاشمی که به دعوت نماینده رهبر معظم انقلاب در این مراسم حضور یافته بود، مستقیما با رهبر فرزانه انقلاب دیدار و مدال طلای جهانی خود را خدمت ولی فقیه مسلمین جهان تقدیم کرد.

متن سخنان "مریم هاشمی" در محضر رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر فرزانه انقلاب، امام عاشقان

اینجانب به عنوان یک بسیجی حامی ولایت به عنوان زبان خیل عظیم ورزشکاران عاشق ولایت، حامل پیامهای اشتیاق و التهاب ورزشکاران کشور برای زیارت و دستبوسی هستم که امید است حضرتعالی فرصتی عنایت فرمایید تا به زودی دست اندرکاران ورزش کشور به همراه قهرمانان و پیشکسوتان شرف یاب و دست بوس حضورتان گردند. به ویژه اینکه با حرکت مثبت تشکیل وزارت ورزش و جوانان امیدهای زیادی برای رشد و درخشش چند برابر ورزش ایران به وجود آمده که البته بدون حمایت و عنایت ویژه آن امام عالیقدر راه به جای نخواهد برد. این نهال نوپا قطعا به برکت توجه حضرتعالی نیاز دارد تا درختی تنومند شود.

حضور شما عارضم، سطح مسابقات بسیار بالا بود ولی وقتی فهمیدم حضرتعالی پس از 23 سال به کرمانشه تشریف آورده اید و فیلم استقبال مردم را از رهبر فرزانه خود دیدم بسیار حسرت خوردم که در کرمانشاه نبودم ولی حضور شما باعث شد که تمام وجودم انرژی شود و با تلاش مضاعف تری در مسابقات حضور یابم و از اینکه به عنوان سفیر ایران با حجاب اسلامی در مسابقات حضور پیدا کردم و نماینده دختران ایران زمین بودم بسیار خوشحال بودم و به خودم می بالیدم و الحمدالله به یمن قدوم مبارک حضرتعالی موفق شدم مدال طلای این مسابقات را به دست آورم و از همانجا آن را تقدیم به محضر مبارکتان کردم.
ضمنا این مدال اولین مدال طلای جهانی بانوان استان در ورزش و دومین مدال طلای جهانی استان در تاریخ ورزش استان کرمانشاه می باشد.
رهبر عزیز و فرزانه

اگر چه زحمات مجموعه ورزش فدراسیون ووشو و هیات ووشو استان کرمانشاه در کسب موفقیت های اخیر به شدت موثر بوده اما کاستی های نیز وجود دارد که در صورت رفع، بازدهی و درخشش ووشوکاران این مرز و بوم را در میادین بزرگ چند برابر خواهد کرد.

به عنوان مثال بنده و قهرمانانی نظیر من با کمترین امکانات تخصصی و سخت افزاری تمرین می کنیم که امید است با دستور حضرتعالی نسبت به تخصیص یک باب خانه ووشو با امکانات و ابزار لازم دغدغه ووشوکاران این استان مرتفع گردد تا بتوانند بیش از پیش در میادین بین المللی پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در آورند.

حضرت آقا سخن پایانی ام دعای خیر، آرزوی طول عمر و تندرستی شما و وصل این انقلاب به ظهور ولی عصر عج الله تعالی شریف است.






   
۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۶:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.