کلاس سولیداریتی کشتی به پایان رسید؛34 مربی گواهینامه دوره را دریافت کردند

سولیداریتی کشتی که از شنبه گذشته با شرکت 34 مربی از سراسر کشور و با همکاری مشترک انستیتو بین المللی فدراسیون کشتی، کمیته ملی المپیک، فیلا و کمیته بین المللی المپیک در آکادمی ملی المپیک آغاز شده بود، امروز ساعت 10 با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛در پایان این مراسم که با حضور مسوولان فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک برگزار شد به شرکت کنندگان در این دوره از سولیداریتی گواهینامه شرکت با امضای ژاک روگ رییس کمیته بین المللی المپیک و کمیته ملی المپیک ایران اهدا شد.

 34 مربی کشتی فرنگی و آزاد از سراسر کشور در مدت 12 روز از کلاس های تئوری و عملی تی به ریو هرووات مدرس رومانیایی فیلا و دروس تئوری بیومکانیک دکتر حیدرصادقی، علم تمرین دکتر مسعودحاج رسولی، روانشناسی دکتر عباس اسماعیلی، ماساژ دکتر فریبرز هوانلو، تغذیه دکتر امیر رشید لمیر و استعدادیابی دکتر خسرو ابراهیم استفاده کردند.

بدون شک این دوره از سولیداریتی که در نوع خود یکی از بهترین کلینیک های دانش افزایی کشتی در چند سال اخیر به شمار می رود، خواهد توانست در روند رو به رشد کشتی و علمی شدن آن کمک موثری داشته باشد.

انستیتو کشتی که با همکاری کمیته ملی المپیک بانی اصلی برگزاری این سولیداریتی بود، اکنون پس از برگزاری این گردهمایی تاثیر گذار، تمام توان خود برای برگزاری هرچه بهتر کلینیک پیشرفته مربیگری کشتی آزاد سال 2011 فیلا به کار خواهد بست که قرار است طی روزهای 26 تا 29 آبان ماه سال جاری با شرکت مربیان کشتی آزاد سراسر جهان در تهران برگزار شود .

لازم است، گفته شود که در این دوره از سولیداریتی مسولیت برگزاری دوره به عهده سید جواد رفوگر رییس انستیتو بین المللی کشتی ، مدیریت کلاس ها به عهده سید عسگر موسوی مسوول آموزش فدراسیون کشتی و ترجمه همزمان کلاس های تئوری و عملی هرووات مدرس رومانیایی فیلا به عهده عزیزاله اطاعتی نایب رییس انستیتو بین المللی کشتی بود.

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۵:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.