در یکصدو دومین نشست هیات رییسه فدراسیون کبدی ؛ دکتر علیرضا رحیمی به عنوان نایب رییس معرفی شد

یکصد و دومین نشست هیات رییسه فدراسیون کبدی با معرفی نایب رییس جدید این فدراسیون بعداز ظهر روز گذشته تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی؛ در این نشست که به ریاست محمدرضا مقصودلو برگزار شد وی ابتدا رئوس جلسه یکصد و دوم هیات رییسه کبدی را تشریح کرد و گفت: امروز ابتدا باید از آقای دکتر علیرضارحیمی به عنوان نایب رییس جدید فدراسیون نام ببرم و معرفی کنم ضمن اینکه در بخش نایب رییسی بانوان نیز خانم شیوایی کماکان حضور دارند.

مقصودلو با اشاره به جدایی ناخواسته روح الله رمضانی دبیر فدراسیون کبدی از این مجموعه گفت: آقای رمضانی به دلیل ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین عدم موافقت با ادامه ماموریت وی از سوی وزارت ورزش و جوانان متاسفانه از جمع ما جدا شدند که برای ایشان در هر مسولیتی که دارند آرزوی توفیق و سلامتی داریم و تلاش می کنیم با مشورت هیات رییسه برای انتخاب دبیر جدید فدراسیون به یک جمع بندی نهایی برسیم و سپس آن را اعلام خواهیم کرد.

مقصودلو به فعالیت های انجام شده در 6 ماهه اول سال فدراسیون کبدی گفت: در 6 ماهه اول امسال و تا به امروز با همت همه خانواده کبدی کارهای فدراسیون را براساس تقویم تنظیمی انجام داده ایم که مهمترین آن مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا و میزبانی خوب تبریز، مسابقات جوانان آسیا و کسب دو مدال بانوان و آقایان در مالزی و مسابقات مختلف داخلی از جمله مهمترین آنهاست.

وی افزود: توجه ویژه ما به همه رشته های کبدی است اما با توجه به اینکه مسابقات سالنی 7 نفره، سالندی ایندورزگیم و ساحلی جزو مسابقات رسمی بازیهای آسیایی است و شورای المپیک آسیا روی آن حساب باز کرده سرمایه گذاری کرده ایم ضمن اینکه در سرکل کبدی هم سرمایه گذاری خوبی کرده ایم.
مقصودلو افزود: برای تقویت تیم های ملی بانوان و آقایان تلاش می کنیم از مربیان با دانش دنیا استفاده کنیم و یقینا این اتفاق به زودی خواهد افتاد.
در ادامه سایر اعضای هیات رییسه گزارشی از برنامه های فدراسیون و راهکارهایی برای آینده ارائه کردند.

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.