در شصتمین نشست OCA در عشق آباد ترکمنستان؛هیئت اجرایی محدویت سنی ورزشکاران نانجینگ 2013 را تصویب کرد

در  شصتمین نشست OCA در عشق آباد ترکمنستان؛هیئت اجرایی محدویت سنی ورزشکاران نانجینگ 2013 را تصویب کرد
هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا روز گذشته محدودیت سنی ورزشکاران برای حضور در دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان 2013 در نانجینگ چین را تصویب کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا؛ برگزاری دومین دوره بازی های آسیایی نانجینگ در واقع برای کسب آمادگی جهت میزبانی هر چه بهتر دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان در سال 2014 خواهد بود در حالیکه محدودیت سنی 14 تا 18 سال برای ورزشکاران خواهد داشت.

به همین منظور، ژانگ جیلونگ رئیس کمیته ورزش و حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا  نیز پیشنهاد کردند که ورزشکارانی که قصد شرکت در دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان را دارند بایستی یکسال جوان تر باشند تا بتوانند در المپیک نوجوانان در سال 2014  با یکدیگر به رقابت بپردازند.

حسین المسلم همچنین اعلام کرد: این محدودیت سنی برای ورزشکاران، شانس حضور در دومین دوره بازی های المپیک نوجوانان و بهرمندی از تجربیات بازی های آسیایی را به عرضه خواهد آورد.

شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا این پیشنهاد را به عنوان تصمیمی عاقلانه و سنجیده توصیف کرد و سپس این تصمیم توسط هیئت اجرایی به تصویب رسید.


۲۵ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.