پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (119)؛جمشید خیرآبادی:نمی‌گذاریم در وزن 96 کیلوگرم مدال المپیک از دست برود

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (119)؛جمشید خیرآبادی:نمی‌گذاریم در وزن 96 کیلوگرم مدال المپیک از دست برود
جمشید خیرآبادی با بیان اینکه آراء صادره فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) در خصوص نتایج مثبت دوپینگ بابک قربانی و امیر علی‌اکبری مبنای عادلانه‌ای نداشته است، گفت: امیدوارم با پیگیری‌های فدراسیون کشتی و شخص یزدانی‌خرم این آراء حداقل به یکسال کاهش یابد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در این رابطه اظهار کرد: نکته‌ای که به نظر من خیلی مهم است و مسئولان فیلا به آن توجهی نکرده‌اند این است که تست‌های قربانی و علی‌اکبری در شرایط مسابقه نبوده است و آنها در جریان تمرینات تیم ملی این تست‌ها را داده‌اند. ما در دنیا نمونه‌های مشابه زیادی را داشته‌ایم که به همین دلیل محرومیت آنها کمتر از کسانی بوده که در جریان مسابقات از آنها تست گرفته‌اند. به هر حال این دو نفر با دوپینگ خود در مسابقات حقی را از کسی ضایع نکرده‌اند، به همین خاطر نباید تا این حد در مورد آنان سخت‌گیری شود.

خیرآبادی، با بیان اینکه ما از مسئولان فیلا درخواست می‌کنیم که با رعایت عدالت کامل در این آراء صادره تجدید نظر کنند تصریح کرد: تا آنجا که من می‌دانم فدراسیون کشتی و شخص یزدانی‌خرم پیگیر اعتراض به این آراء هستند و امیدوارم مسئولان فیلا هم با نگاه مثبتی به آینده این دو جوان نگاه کنند. البته ما هم بیکار نخواهیم نشست و حتی اگر این آراء به قوت خود باقی بماند، حداقل در وزن 96کیلوگرم کسی را راهی المپیک خواهیم کرد که با دست پر به کشور بازگردد.

وی در پایان گفت: قاسم رضایی از جمله مهره‌های کلیدی ما است که البته در کنار او گیل‌نیرنگ و عسگری‌زاده را هم داریم. این جوانان آینده‌دار پیشوانه‌های بسیار خوبی برای قربانی و علی‌اکبری هستند و من مطمئن هستم که در صورت عدم تغییر در آراء صادره ما در المپیک از نبود این دو نفر ضرر نخواهیم کرد.

 
۲۵ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.