پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (120)؛مسابقات جودوی گرندپریکس امارات؛شکست وحید بنا مقابل حریف عنوان‌دار قزاقستان

وحید بنا که در دور نخست مسابقات گرندپریکس امارات با برتری مقابل جودوکار هفدهم رنکینگ جهانی شگفتی‌ساز شده بود در مرحله دوم رقابت‌ها با باخت برابر جودوکار مطرح قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، وحید بنا جودوکار وزن منهای 66 کیلوگرم کشورمان در دور اول مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله بعدی به مصاف "شری دربوت" از اوکراین رفت که در رده 17 رنکینگ جهانی ایستاده است. وحید بنا درحالی مقابل این حریف اوکراینی به پیروزی دست یافت که این حریف اوکراینی عنوان سومی مسابقات گرندپریکس دوسلدورف آلمان در سال 2011، مسابقات گرندپریکس امارات در سال 2010 و مسابقات گرندپریکس روتردام هلند در سال 2010 را در کارنامه افتخارات خود دارد. وحید بنا برای صعود به مرحله بعدی مسابقات "لیم سرجی" حریف عنوان‌دار قزاقستانی را پیش‌رو داشت.

جودوکار وزن منهای 66 کیلوگرم کشورمان در نهایت مقابل این حریف قزاق متحمل شکست شد و از دور مسابقات کنار رفت. قهرمانی در مسابقات ورلدکاپ ازبکستان و تفلیس از عنوان‌های این حریف قزاقستانی است. وی همچنین در مسابقات ورلدکاپ قزاقستان که حدود دو هفته پیش در آلماتی برگزار شد مدال برنز رقابت‌ها را بدست آورد. لازم به توضیح است که وحید بنا برای نخستین بار در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت می‌کرد. رقابت‌های گرندپریکس امارات از صبح امروز به مدت سه روز با حضور 372 جودوکار از 61 کشور جهان در دو قسمت مردان و زنان در شهر ابوظبی پایتخت امارات عربی متحده آغاز شده است.
۲۵ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.