تبریک رئیس ودبیر کل کمیته ملی المپیک به افتخار آفرینان قایقرانی

مهندس علی آبادی و بهرام افشارزاده، کسب عنوان نخست تیم ملی قایقرانی در رقابتهای قهرمانی آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک نائب رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته ملی المپیک "مهندس علی آبادی" آمده است:

قهرمانی تیم ملی قایقرانی در مسابقات آسیایی  دل هر ایرانی را در سال المپیکی به  شوق  آورد.

بدون تردید این موفقیت ها در عرصه ورزش کشور بدست نمی آید مگر در سایه برنامه ریزی و تلاش مسئولان فدراسیون قایقرانی،کادر فنی و ملی پوشان آن که جای تقدیر و تشکر دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک لندن  امید می رود تا در سایه همت و تلاش شما عزیزان و حمایتهای دولت محترم از مجموعه ورزش کشور، بار دیگر شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس ایران اسلامی در رقابت های بین المللی پیش رو  بخصوص بازیهای المپیک لندن باشیم.آفرین بر شما غیرو مردان ایران اسلامی.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در متن پیام تبریک خود برای تیم ملی قایقرانی آورده است:

امروزه هر ایرانی در داخل و خارج از کشور از پیروزیهای پی در پی قهرمانان ورزشی کشورش در عرصه بین المللی به خود می بالد تا با به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورش در عرصه ورزشی اشک شوق در دیدگانش جاری شود.

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی قایقرانی در رقابتهای قهرمانی آسیا  به مسئولان کادر فنی و ملی پوشان آن خسته نباشید گفته و امیدوار است در زمان باقی مانده تا بازیهای المپیک لندن شاهد افزایش سهمیه ایران اسلامی در آن و روند رو به رشد در ورزش قهرمانی کشور باشیم.

بدون تردید این موفقیتها که مایه دلگرمی هر چه بیشتر مردم، دولت و مجلس محترم و مسئولان ورزشی می شود بدست نخواهد آمد مگر در سایه الطاف الهی و سعی و تلاش شما عزیزان که برای به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس میهمن عزیزمان ماهها در اردو و تلاش شبانه روزی بود ه اید.


۲۵ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.