دوچرخه سواران نروژی قبل از ترک تهران با افشارزاده دیدارکردند

دوچرخه سواران نروژی قبل از ترک تهران با افشارزاده دیدارکردند
دوچرخه سواران نروژی پس از اتمام برنامه خود در ایران و سفر به استانهای مختلف از جمله قزوین، گیلان، اردبیل زنجان ،همدان ، اصفهان،شیراز، یزد و کیش پس از دیدار با دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان،تهران را به مقصد اسلو ترک کردند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سفر رکابزنان نروژی از 23 خرداداماه از محل آکادمی ملی المپیک در تهران آغاز شده تا بتوانند تحت عنوان گفتمان فرهنگی ایران – نروژ 2009 شهرهای مختلف تاریخی و زیباییهای طبیعی کشورمان را ببینند.
حضور این رکابزنان میانسال نروژی در کشورمان در رسانه های کشورمان وبخصوص رسانه کشور نروژ داشته بطوریکه سایت پر بیننده VG که معروفترین و پر بیننده ترین سایت خبری این کشور می باشد .
 در این گزرارشات روزانه "لاسف افسکیند" و همراهانش ضمن تقدیر از استقبلال پرشور ایرانیان و مهمان نوازی مسئولین و مردم، در یاد داشتهای ارسالی به روزنامه های کشورشان اعلام کردند آگر دوچرخه سواران ایرانی روزی وارد فرودگاه اسلو شوند شما اینگون به بدرقعه آنها خواهید رفت.
گروه نروژی با ارسال یادداشتهای مختلف منابع طبیعی و تاریخی ایران همچون غار علیصدر،سی و سه پل ،میدان نقش جوان و ابنیه های دیگر تاریخی را در جهان کم نظیر دانسته و حتی وجود نمونه های مشابهی از آنها را درجهان کم نظیر دانست.
گروه 10 نفره دوچرخه سواران پزشک نروژی سه شنبه هفته گذشته پس از رکابزدن استانهای ذکر شده با بهرام افشار زاد ه دبیر کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرده و سپس ایران را به مقصد نروژ تر کردند.

۲۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.