سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان:برای دومین باربه جمع هشت بازیکن برتر آسیا راه یافتیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان:برای دومین باربه جمع هشت بازیکن برتر آسیا راه یافتیم
رقابت های آسیایی تنیس روی میز نوجوانان سنگاپور بسیار مطلوب بوده و تمام کشورهای دنیا با حداکثر آمادگی راهی این رقابتها شده بودند.

معاد مکیف ،سرمربی تیم تنیس روی میز نوجوانان اعزامی به سنگاپور پس از باز گشت به کشور با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: حضور بازیکنانی مثل عالمیان و ملا رجبی آنهم در جمع 8بازیکن برتر آسیا برای خود موفقیت بزرگی است که در گذشته وجود نداشته است.
وی ادامه داد:توجه کشورهای آسیایی به رشد ورزش تنیس روی میز باعث شده تا تقریبا بغیر از چین اکثر کشورها به یک سطح رسیده و برای موفقیت رقابت میلیمتری داشته باشند از طرفی رشد تیس روی میز طی این سالها در ایران بر هیچکس پوشیده نیست ولی نمی توان بدون شناخت نسبت به یک ورزش در عرصه آسیا و جهان و نوع امکانات و سطح رنکینگ یک کشور یا بازیکن در عرصه جهانی نظر قطعی داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در پایان تصریح کرد:الان یک هفته ای هست که مسابقات سنگاپور به اتمام رسیده و می توانم تجزیه و تحلیل بهتری داشته باشم ولی من به شخصه ار عملکرد بچه ها و حمایتهای کمیته ملی المپیک و فدراسیون راضی هستم چرا که عدم شرکت ما در قسمت تیمی خود به خود باعث بوجود آمدن این شائبه شد که ما نتوانستینم موفقیتی کسب کنیم در حالی که ملا رجبی پس از نوشاد عالمیان دومین پینگ پنگ باز ایرانی است که به جمع 8بازیکن برتر آسیا راه یافت.

 

۲۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.