ایران درصدر آسیا قرار گرفت؛قایقرانی ایران در آستانه کسب نخستین قهرمانی آسیا

درپایان سومین روز از رقابتهای قایقرانی قهرمانی آسیا وانتخابی المپیک درتهران، ایران با کسب 29 مدال رنگارنگ درصدرآسیا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در پایان سومین روز از چهاردهمین دوره مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیاو انتخابی المپیک لندن ایران جمع مدالهای طلای خود را افزایش داد.

قایقرانی ایران در صورت حفظ صدرنشینی مسابقات، برای اولین بار در تاریخ این رشته به عنوان قهرمانی آسیا دست خواهند یافت.

تاکنون در رده سنی جوانان و در بخش مردان ایران با کسب 6 مدال طلا و 1 مدال نقره اول، قزاقستان با کسب 2 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز و ازبکستان با کسب 1 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
در رده سنی جوانان و در بخش بانوان ایران با کسب 5 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز ، قزاقستان با کسب 4 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز و کره با کسب 3 مدال نقره و 2 مدال برنز در رده های اول تا سوم جای دارند.

در رده سنی بزرگسالان و در بخش مردان چین با 7 مدال طلا و 2 مدال نقره ، ایران با 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز و ازبکستان با 1 مدال طلا، 3 مدال نقره و 4 مدال برنز جایگاههای اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان چین با 7 مدال طلا اول، ایران با 2 مدال طلا و 5 مدال نقره دوم و 1 مدال طلا، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز مقام های اول تا سوم را به دست آورده اند.

در مجموع نیز ایران هم اکنون با کسب 16 مدال طلا، 10 نقره و 3 برنز دربخش مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا درمجموع دررده اول قراردارد. چین با کسب 14 مدال طلا و 2 مدال نقره و در مجموع 16 مدال دوم است. قزاقستان با 7 طلا، 11 نقره و 7 برنز و مجموع 25 مدال درمکان سوم ایستاده است.

کشورهای ازبکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، قزاقستان، هند، افغانستان دررده های چهارم تا دهم ایستاده اند.
چهاردهمین دوره مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیاوانتخابی المپیک لندن از 21 تا 24 مهرماه درتهران برگزار می شود.
۲۴ مهر ۱۳۹۰ ۰۸:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.