پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (115)؛محجوب: برای حضور در المپیک لحظه شماری می‌کنم

ملی پوش جودوی کشورمان گفت: «پس از پشت سر گذاشتن رقابت‌های متعدد سهمیه المپیک و کسب مدال نقره مسابقات ورلدکاپ آذربایجان، تجربه و انگیزه‌ام برای پیروزی چند برابر شده است.»
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جواد محجوب  ملی پوش وزن منهای 100 کیلو گرم تیم ملی اظهار داشت: «سطح مسابقات سهمیه المپیک همانند رقابت‌های جهانی بسیار بالاست. اکثر جودوکارانی که در تورنمنت‌های سهمیه المپیک شرکت می‌کنند دارای عنوان‌های قاره‌های و جهانی هستند.در حال حاضر فکر می‌کنم  پس از گذراندن چند تورنمنت سهمیه المپیک که آخرین آن همراه با مدال بود به شرایط آرمانی رسیده‌ام.»

وی ادامه داد: «تمرینات خودم را به طور منظم دنبال می‌کنم تا با شرایطی ایده‌آل وارد مسابقات ابوظبی شوم.» عضو 100کیلوگرم کشورمان در خصوص رقابت‌های خود در مسابقات ورلدکاپ آذربایجان تصریح کرد: «در دور اول و دوم مسابقات، موفق شدم نمایندگان قزاقستان و مصر را شکست دهم. این دو نفر جزو مطرح ترین جودوکاران کشورشان محسوب می‌شدند. در مسابقه بعد مقابل فیاض یازچی از ترکیه به برتری رسیدم تا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنم. در نیمه نهایی با جودوکار قدرتمند اوکراینی مبارزه کردم و با شکست او به فینال راه پیدا کردم.»

 محجوب در مورد دیدار پایانی این طور توضیح داد: «حریف پایانی من جودوکار مطرح گرجستانی یعنی ژورژولیانی با رنکینگ جهانی 15 بود. در ابتدای این مسابقه از ناحیه مچ دست چپ دچار درد شدیدی شدم و نتوانستم بازی را کنترل کنم و در نهایت این دیدار را واگذار کردم.» دارنده مدال طلا جوانان آسیا متذکر شد: «از حالا برای حضور در المپیک لندن لحظه شماری می‌کنم. نقاط ضعفم را مورد ارزیابی قرار می‌دهم و به طور یقین برای رسیدن به کسب مدال های بین المللی از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.»
۲۳ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.