سرمربی نیوزلندی تیم ملی راگبی مردان ایران :تیم ایران در تورنمنت معتبر هند حضور می یابد

سرمربی تیم ملی راگبی مردان ایران گفت : برای امادگی هرچه بیشتر ، تیم ملی ایران در تورنمنت معتبر هند که یکی از مسابقات مهم در عرصه جهان به شمار می رود ، حضور می یابد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛" وین ماسترز " افزود : در مسابقات هند ، تیم های بزرگی حضور می یابند که برای تیم ملی راگبی ایران ، درسهای بزرگی در پی خواهد داشت .

وی گفت : خوشبختانه راگبی در ایران ، جهش خوبی داشته و برگزاری مستمر مسابقات لیگ و قهرمانی کشور می تواند در شناسایی چهره های مستعد موثر واقع شود .

وی در ادامه گفت : ما بدنبال سه طرح در ایران هستیم تا راگبی بتواند حرکت رو به جلو داشته باشد . اول ایجاد باشگاه و برگزاری مسابقات لیگ ، دوم ارتقا سطح داوری چون بازی راگبی قوانین پیچیده ای دارد و لذا نیاز است تا کلاسهای متعددی داشته باشیم ، سوم برگزاری مسابقات تدارکاتی با رقبای خارجی برای پیشرفت روز افزون تیم ملی .

ماسترز در پایان درباره عملکرد تیم ملی راگبی بانوان ایران در هند گفت : به نظر من عملکرد این تیم رضایت بخش بود ولی اگر تجارب آنان بالا برود ، قطعا می توانند مقامی بهتر از نهمی کسب کنند. معتقد هستم که بانوان نیز همانند اقایان در رشته راگبی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و توانایی آن را دارند که در بین چهار تیم نخست قاره آسیا قرار بگیرند.
۲۳ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.