آغاز پانزدهمین دوره مجمع عمومی کنفدارسیون قایقرانی آسیا در تهران؛نائب رئیس شورای المپیک آسیا:از همه طرحهای توسعه قایقرانی در آسیا حمایتهای لازم را به عمل می آوریم

آغاز پانزدهمین دوره مجمع عمومی کنفدارسیون قایقرانی آسیا در تهران؛نائب رئیس شورای المپیک آسیا:از همه طرحهای توسعه قایقرانی در آسیا حمایتهای لازم را به عمل می آوریم
پانزدهمین دوره مجمع عمومی و انتخاباتی کنفدراسیون قایقرانی آسیا بعد از ظهر امروز در سالن همایشهای صداو سیمای برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این مجمع که با حضور خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی،شوکن ناریتا رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا،هیات رئیسه ،دبیر و مسئولان فدراسیونهای آسیایی و هیات رئیسه برگزار شد در ابتدای مجمع مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا ضمن خیر مقدم به حاضرین ابراز امیدواری کرد که میهمانان عزیز با خاطره ای خوش ایران را ترک کنند.

در متن سخنرانی نائب رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

جناب آقای خوزه پرورنا لوپز
 رئیس محترم فدراسیون جهانی قایقرانی

جناب آقای شوکن ناریتا
 رئیس محترم کنفدراسیون قایقرانی آسیا

آقای دبیر و اعضای محترم هیات رئیسه و نمایندگان ارجمند فدراسیونهای ملی از سراسر آسیا

مهمانان ارجمند.

خانمها و آقایان،
به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران حضور شما نمایندگان محترم جهانی و آسیایی و ورزشکاران قایقرانی آسیا را به تهران خیر مقدم می گویم و برای همه شما مهمانان گرانقدر اقامت خوشی را در تهران و کشور تاریخی باستانی و اسلامی ایران آرزومندم.
انمیدوارم با تلاش همه جانبه ای که به عمل آمده است این مجمع عمومی محترم و مسابقات قایقرانی قهرمانئ آسیا در رشته آبهای آرام و انتخابی المپیک 2012 از اعتبار و کیفیت و استانداردهای سطح بالای جهانی برخورار باشد.

به عنوان نائب رئیس شورای المپیک آسیا خرسندم تا اعتقاد راسخ جناب آقای شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا، اعضای هیات رئیسه شورای المپیک آسیا و خود را در مسیر حمایت تمام رشته های قایقرانی در کشورهای قاره کهن و پر افتخار آسیا و به ویژه حمایت از جای گیری ورزشهای المپیکی در بازیهای آسیایی را اعلان نمایم.
نشانه بارز تحقق این باور حمایت شورای المپیک آسیا در اجلاس توکیو 2001 برای گنجاندن رشته اسلالوم ورزش قایقرانی در برنامه ورزش های هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 در شهر اینچئون کشور کره بوده است.

با این همه امیدوارم در کنگره های بعدی کنفدراسیون قایقرانی آسیا و همچنین در مسابقات قایقرانی آسیا شاهد حضور نمایندگان تمام45 کشور آسیایی باشیم و قایقرانی آسیا در بالاترین جایگاهی که مکن است قرار گیرد.
اطمینان دارم که فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران که همواره از حمایتهای همه جانبه وزارت ورزش و امور جوانان کشور و کمیته ملی المپیک ایران برخوردار است و به برازندگی به موفقیتهای چشمگیری در سطح آسیا و جهان دست یافته است در ارایه تجارب و هکاریهای ارزنده برای توسعه هر چه بیشتر قایقرانی در قاره آسیا اهتمام می ورزد.

بار دیگر بر این نکته تاکید می ورزم که اینجانب هم به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران و هم به عنوان نائب رئیس شوری المپیک آسیا از همه طرحهای توسعه قایقرانی در قاره آسیا حمایتهای لازم را به عمل می آورم.
با خیر مقدم دوباره برگزاری کنگره ای موفق و برگزاری مسابقات قایقرانی در سطح عالی را در محیطی سرشار از  صلح و پیامهای دوستی و روابط سرشار از معنویت انسانی که پیام اصلی و نشانه درخشان از تحقق فلسفه المپیک می باشد را صمیمانه آرزومندم.
موفق باشید

 شایان ذکر است در این مجمع انتخابات کنفدراسیون قایقرانی آسیا به منظور معرفی رئیس، نایب رئیسان و دبیرکل این کنفدراسیون انجام می شود.

هم اکنون قلم سیاه از ایران به عنوان دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آسیا در این کنفدراسیون مسئولیت دارد. وی دو دوره پیاپی چهارساله این مسئولیت را برعهده داشته و بار دیگر برای دریافت این پست کاندیدا شده است.

احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان هم به عنوان نماینده قاره آسیا در فدراسیون جهانی کرسی دیگری در این کنفدراسیون دارد. علاوه بر این حسن تیمورتاش نیز در کمیته‌های ورزش برای همه و معلولین آسیا عضویت دارد.

همچنین چهاردهمین دوره رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک لندن از 21 تا 24 مهرماه در تهران برگزار می شود.


۲۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۶:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.