از فردا و با حضور 20 رکابزن آغاز می شود؛ اردوی تیم ملی به منظور حضور در رقابتهای جام جهانی پیست

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان از فردا پنج شنبه 20 مهرماه به منظور حضور در رقابتهای جام جهانی پیست برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، مسابقات دوچرخه سواری جام جهانی پیست از تاریخ سیزدهم آبان ماه سال جاری به مدت 2 روز به میزبانی کشور قزاقستان و در شهر آستانا ، در پیست 250 متری سرپوشیده "Sary-Arka" برگزار می شود.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به منظور حضور در این رقابتها از تاریخ 21 مهر الی 4 آبان ماه سال جاری زیر نظر موسی اربطی به عنوان مدیر تیم های ملی، مارکوس توماس نیگل به عنوان سرمربی و محمد ابوحیدری به عنوان مربی تیم ملی در مواد سرعت در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

محمد رجبلو، علی ترابی، حسین ناطقی، بهنام خسروشاهی، حامد جنت، آروین گودرزی، علی خادمی، علی ریاحی، میثم رضایی، محمد صادق مظفری، حمیدرضا بیک خورمیزی، علی علی عسگری، محمود رسولی، محمد دانشور، رضا جبرئیلی، امیر خدیوی،احسان خادمی، محمود و محمد پراش و احمد اصغرپور در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند.

به منظور حضور موفق در این رقابتها و برای برپایی اردو و آشنایی با مکان برگزاری مسابقات، طبق تصمیم مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری، ملی پوشان کشورمان 10 روز زودتر راهی این کشور خواهند شد.
۲۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.