مدرس مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده: منتظر کسب اولین مدال المپیک دوچرخه سواری ایران هستم

مدرس مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده: منتظر کسب اولین مدال المپیک دوچرخه سواری ایران هستم
پروفسور "رابرت دیویسون "گفت: با توجه به پشتکار بسیار زیاد رکابزنان ایرانی، منتظر کسب اولین مدال دوچرخه سواری ایران از مسابقات المپیک هستم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون : پروفسور "رابرت دیویسون" مدرس دوره مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده افزود:

خوشبختانه در این دوره آموزشی تمامی مربیان شرکت کننده با اشتیاقی وصف نشدنی از مطالب ارائه شده استفاده کردند و استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت کنندگان صورت گرفت.

پروفسور" دیویسون" تصریح کرد: مطالب عنوان شده دراین دوره بسیار سنگین و فشرده بود اما پشتکار دانشجویان سطح کلاس را افزایش داده بود و همین مسئله باعث بالا رفتن جذابیت های این دوره مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده شده بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت بسیار زیاد نقش آموزش در دستیابی به اهداف مهم، تمامی مربیان شرکت کننده دراین دوره باید دانش خود را در اختیار دوچرخه سواران جوان قرار دهند.

مدرس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بیان کرد: دوچرخه سواری ایران تاکنون پیشرفت بسیار زیادی را داشته، اما برای رسیدن به حرفه ای های جهان راه طولانی را در پیش دارد که برای دستیابی به این امر نیز نیازمند حمایت تمام مسئولان است.

"دیویسون" خاطرنشان کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه سواری آمادگی کامل دارد تا درآینده شرایط اعزام مربیان ایرانی را به کمپ (UCI) فراهم کند، که این امر در پیشبرد اهداف دوچرخه سواری بسیار اهمیت دارد.

وی درپایان یادآور شد: خوشبختانه دوچرخه سواری ایران این توان را دارد که درآینده در مسابقات مهم مقام های بسیار خوبی را کسب کند و من منتظر روزی هستم که نمایندگان ایران در این رشته ورزشی بتوانند اولین مدال المپیک را کسب کنند.

دوره مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده از یازدهم مهرماه در در بخش های تئوری ( در سالن جلسات هتل المپیک ) ، عملی در دو بخش پیست ( در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی) و جاده ( در دور مجموعه ورزشی آزادی) برگزار شد.
۲۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.