جهت حضور در رقابتهای بین المللی بدمینتون ؛ملی پوشان عازم ترکیه شدند

جهت حضور در رقابتهای بین المللی بدمینتون ؛ملی پوشان عازم ترکیه شدند
تیمهای ملی بدمینتون مردان و زنان کشورمان در حالی بامداد امروز راهی شهر آنتالیای ترکیه شدند که نمایندگان کشورمان راه دشواری در این مسابقات معتبر پیش رو دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این مسابقات که امتیازات کسب شده در آن در سهمیه ورودی المپیک لندن موثر است در جدول مقدماتی مردان، محمد رضا خانجانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار صدرالدین صادقی از ایران و ولادمیر شیشکوف از بلغارستان مسابقه می دهد.محمدرضا خردمندی در دور اول به مصاف حسین اوراک از ترکیه می رود.فرزین خانجانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده دیدار بدمینتون بازان روسیه و ترکیه مسابقه می دهد وسپهر ایوانی در دور نخست با سینان زورلو از ترکیه روبرو می شود.

علی شاه حسینی در جدول اصلی در دور نخست به مصاف توماس رولکس از رومانی فرانسه می رود. سروش اسکندری در دور اول با پی یو بوچینوف از بلغارستان مصاف می دهد و کاوه مهرابی در نخستین بازی خود به مصاف فابین هامس از آلمان خواهد رفت.

در قسمت بانوان نیکی طرفی  نژاد در نخستین مسابقه خود در جدول مقدماتی با کادر اینال از ترکیه مسابقه می دهد. صحابه فرد به مصاف انسی سوقوسو از کشور میزبان می رود و ثریا آقایی با دریا کالیمبای از ترکیه مبارزه می کند. در جدول اصلی نیز آرام سجادی با یکی از بدمینتون بازان برتر جدول مقدماتی مصاف می دهد، سارا دلاوری با آنه جنسن از یونان مبارزه می کند و نگین امیری پور با پرین لبوهنیک از فرانسه مسابقه می دهد.

 در قسمت دونفره اسکندری – محمد رضا خانجانی با تیمی از دانمارک مسابقه می دهند، فرزین خانجانی – صدرالدین خانجانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده دیدار تیمهای دو نفره ترکیه با بلغارستان مصاف می دهند، در بخش بانوان نیز امیری پور – فرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده دیدار تیمهای ترکیه و انگلیس مسابقه می دهند، سجادی –طرفی نژاد با تیمی از بلژیک مبارزه می کنند و آقایی – دلاوری پس از استراحت در دور اول با برنده دیدار تیمهای ترکیه و دانمارک روبرو می شوند.

رقابتهای بین المللی ترکیه روزهای 21 تا 24 مهرماه با شرکت بدمینتون بازانی از کشورهایی نظیر پرو، ترکیه، بلغارستان، فرانسه، دانمارک، بلژیک، بلغارستان، چک، انگلیس، فنلاند، مجارستان و آلمان در شهر آنتالیا برگزار می شود. این مسابقات روز پجشنبه با رقابتهای جدول مقدماتی آغاز می شود.
۲۰ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.