افشار زاده در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری دوچرخه سواری: ورزش ما بیش از هر زمان دیگری به برگزاری این کلاس ها نیاز دارد

افشار زاده در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری دوچرخه سواری: ورزش ما بیش از هر زمان دیگری به برگزاری این کلاس ها نیاز دارد
بهرام افشارزاده در مراسم اختتامیه دوره مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده گفت: علی زنگی آبادی یکی از برترین مدیران ورزشی در کشور است و من به عملکرد وی در رساندن این رشته ورزشی به اوج شکوفایی اعتقاد دارم.
ظهر امروز مراسم اختتامیه کلاس مربیگری بین المللی  دوچرخه سواری با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک ،رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و مدرس انگلیس در محل هتل المپیک برگزار شد.

کلاس آموزشی فوق که با همت و همکاری کمیته آموزش کمیته ملی المپیک و فدراسیون برگزار شد ابتدا افشار زاده ضمن با اهمیت خواندن برگزاری این کلاس آموزشی در ار تقا توان فنی مربیان کشورمان ابراز امیدواری کرد تا در آینده شاهد موفقیت هر چه بیشتر مربیان دوچرخه سواری کشورمان باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دراین مراسم بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری افزود:امروزه بحث آموزش در فدراسیون های ورزشی حرف اول را می زند و آکادمی ملی المیپک هرگونه همکاری را برای برگزاری کلاس های آموزشی و استفاده از اساتید برجسته دانشگاهی در کنار مدرسان خارجی با فدراسیون های خواهد داشت.

وی افزود: تشکیل این کلاس ها در کشورمان بسیار ضروری است و ما می توانیم در این کلاس ها از حضور مدرسان خارجی بهترین استفاده را ببریم.

افشارزاده ضمن قدردانی از ریاست فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل برگزاری این کلاس ها تاکید کرد: علی زنگی آبادی یکی از برترین مدیران ورزشی در کشور است و من به عملکرد وی در رساندن این رشته ورزشی به اوج شکوفایی اعتقاد دارم.

وی اظهار داشت : با توجه به مشکلات بودجه ای فراوانی که فدراسیون دوچرخه سواری با آن روبرو است، اما گسترش بعد آموزش در این فدراسیون حرف اول را می زند، هر زمانی که مسئولان کمیته ملی المیپک برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام کردند، از طرف مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری مورد حمایت کامل قرار گرفتند.

دبیر کمیته ملی المپیک درباره نفرات شرکت کننده دراین دوره مربیگری بین المللی سولیداریتی پیست و جاده تصریح کرد: حضور 25 شرکت کننده در این دوره آموزشی از استان های سراسر کشور نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این دوره است، که خوشبختانه نتایج قابل قبولی را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: تمام مربیانی که در این دوره شرکت کردند، بازهم امکان حضور در دوره های آینده را خواهند داشت و این امر هم به نفع شرکت کنندگان است و هم باعث می شود از این پس آموزش این رشته ورزشی در استانهای کشور بیشتر از گذشته شود.
۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.