توسط بزرگترین حامی مالی جهانی پرده برداری شد ؛مرکز عملیات تکنولوژی 2012 لندن

توسط بزرگترین حامی مالی جهانی پرده برداری شد ؛مرکز عملیات تکنولوژی 2012  لندن
ATOS ، بزرگترین حامی مالی فناوری اطلاعات جهان از بازی های المپیک ، همگام با مسئولان برگزاری سی امین دوره بازی های المپیک از مرکز عملیات تکنولوژی 2012 لندن پرده برداری کرد. این مرکز "ماموریت نظارت" 94 رقابت المپیکی و سالن های ورزشی این دوره از بازی ها را برعهده دارد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : ATOS بزرگترین حامی مالی بازی ها در نظر دارد با این تکنولوژی مقدار پردازش اطلاعاتی به رسانه های سراسر جهان را نسبت به بازی های المپیک 2008 پکن 30 درصد افزایش دهد و پاسخگوی تقاضای کاربران اینترنتی باشد که  از طریق 15 بیلیون کامپیوتر شخصی و تلفن های هوشمند با سایت بازی ها در تبادل اطلاعات خواهند بود .

ژاک روگ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در این باره گفت : تکنولوژی اساسا می تواند نگرش تماشاگران را به بازی های المپیک تغییر و لذت دیدن بازی ها را چندین برابر افزایش دهد و شریک دیرینه ما ATOS در این مورد نقش اساسی را ایفا کرده است.

شایان ذکر است : در طول بازی های المپیک مرکز عملیاتی با حدود 450 تکنولوژی ، 150 موقعیت را پوشش می دهد و سیستم امنیت فناوری اطلاعات را برای ارتباط از راه دور و همچنین صحت نتایج ارسالی به رسانه های مختلف را تضمین کند.
 



۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.