باحضور رئیس فدراسیون جهانی؛کنفرانس مطبوعاتی فدراسیون قایقرانی برگزار می شود

در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا آبهای آرام کنفرانس مطبوعاتی رئیس فدراسیون قایقرانی فردا چهارشنبه 20 مهرماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، این نشست با حضور پرونا رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی ICF و احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی درخصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا آبهای آرام درتهران و آمادگی تیم های ملی جهت حضور در این رقابت ها خواهد بود.

این جلسه در اتاق مدیا که در محل برگزاری مسابقات جهت حضور کمیته اطلاع رسانی و نمایندگان رسانه ها تدارک دیده شده ساعت 10صبح روز چهارشنبه 20 مهر ماه برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آبهای آرام 21 تا 24 مهرماه به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد. این مسابقات از نگاه فدراسیون جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین منظور مسئولین فدراسیون جهانی قایقرانی و کنفدراسیون قایقرانی آسیا درطول مسابقات در تهران حضور خواهند داشت.

پرونا رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی نیز در طول مسابقات در تهران حضور خواهد داشت و در جلسه کنفرانس مطبوعاتی نیز به همراه احمد دنیامالی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی المپیک سخن خواهند گغت.
۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.