سفر رییس فدراسیون جهانی و کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا به ایران

در جریان مسابقات اسکی روی اب قهرمانی اسیا که در مالزی برگزار شد ، اجلاس کنفدراسیون اسیا نیز تشکیل شد که " رضا گل محمدی " رییس انجمن اسکی روی اب ایران در این نشست حضور داشت .
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ گل محمدی در خصوص این نشست گفت: در جریان این اجلاس مهم ، دو پیشنهاد نیز مطرح شد که برای ما اهمیت رفیعی داشت .

 نخست اینکه برگزاری مسابقات بین المللی کیبل اسکی در کیش مطرح شد و مقرر گردید که  در تقویم فدراسیون جهانی گنجانده شود .

وی افزود : در این راستا مقرر شد رییس سنگاپوری کنفدراسیون اسکی روی آب اسیا به ایران بیاید و شرایط را برای میزبانی ایران بررسی نماید . البته در این نشست با " کونو ریچارد " رییس فدراسیون جهانی نیز مذاکره شد که ایشان ابراز تمایل کرد تا بار دیگر به کشورمان سفرکند و از امکانات کیبل اسکی در کیش بازدید نماید .

رییس انجمن اسکی روی اب در خصوص  پیشنهاد دوم ایران در  این اجلاس گفت : پیشنهاد دیگری که برای اسکی روی اب کشورمان پر اهمیت بود ارایه شد ، مبنی بر اینکه  که مقرر گردید یک دوره کلاس مربیگری و داوری پیشرفته با مساعدت کنفدراسیون اسکی روی اب در کشورمان برگزار شود.

شایان ذکر است در مسابقات اسکی روی اب قهرمانی اسیا که در مالزی برگزار شد ، 100 ورزشکار از 15 کشور حضور داشتند که طی آن " سعید رزاقی " در بخش پرش در رده هشتم اسیا ایستاد  و در رقابتهای تریک به مقام نهم رسید . " آرمان ماهیگیر" دیگر شرکت کننده کشورمان نیز در دور نخست این مسابقات حذف شد .
۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.