در حاشیه مراسم اهدا جایزه نقدی 100 میلیون ریالی احسان روز بهانی؛ناطق نوری :روزبهانی برنز المپیک بگیرد 50 میایون جایزه نقدی دارد

در حاشیه مراسم اهدا جایزه نقدی 100 میلیون ریالی احسان روز بهانی؛ناطق نوری :روزبهانی برنز المپیک بگیرد 50 میایون جایزه نقدی دارد
رییس فدراسیون بوکس با تاکید براینکه مبنای انتخاب اعضای تیم ملی شایسته سالاری است، گفت:هر کس بتواند در المپیک 2012 لندن برای ایران مدال کسب کند،جایزه 50 میلیون تومانی از فدراسیون دریافت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛احمد ناطق نوری که در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی سخن می گفت باابراز رضایت از عملکرد تیم ملی بوکس ایران در رقابتهای جهانی آذربایجان گفت: در این دوره از رقابتها 137 کشور با 570 بوکسور حضور داشتند که روزبهانی توانست از بین 35 کشور موفق به کسب سهمیه المپیک لندن شود.

وی دراین نشست همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت مسابقات در آذربایجان، مسابقات بین المللی بوکس قزاقستان در فروردین ماه سال آینده را شانس دیگر بوکسورهای ایرانی برای کسب سهمیه المپیک دانست و گفت: بوکسورهای ایرانی باید این فرصت را مغتنم بشمارند تا بتوانند مجوز حضور در بازیهای المپیک را کسب کنند.

ناطق نوری افزود : قول داده بودیم هرکس بتواند دراین مسابقات سهمیه المپیک را کسب کند جایزه 10 میلیونی از فدراسیون دریافت کند ، ما این وعده را محقق کردیم و پس از ورود روزبهانی به خاک ایران حواله 10 میلیونی را به وی تقدیم کردیم و اگر بتواند روزبهانی در لندن برنز بگیرد 50 میلیون تومان نقدا به او می دهم و برای مدال گیران بوکس در المپیک جوایز نقدی در نظر گرفته ایم.

وی در خصوص جذب مربی خارجی گفت: فعلا با همین کادر فنی تمرینات پیگیری می شود چرا که ما معتقدیم مربیان داخلی چیزی از مربیان خارجی کم ندارند.

رییس فدراسیون بوکس درخصوص میزبانی مسابقات بین المللی جام فجر گفت: ما آمادگی برگزاری این مسابقات را داریم اما تنها مشکل ما بودجه است که اگر تامین شود قطعا ایران میزبان خوبی برای این رقابتها خواهد بود  بری برگزاری رقابتهای بوکس فجر نیاز به 500 میلیون بودجه داریم.

وی افزود: برنامه هایی را جهت پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفته ایم که در صورت تامین اعتبار قطعا بوکس ایران برای حرفه ای شدن سرعت بیشتری خواهد یافت.

۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.