پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (114)؛نشست سرمربیان تیمهای ملی کشتی آزاد و وزنه برداری با مهندس علی آبادی

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (114)؛نشست سرمربیان تیمهای ملی کشتی آزاد و وزنه برداری با مهندس علی آبادی
غلام محمدی و کوروش باقری طی نشستی با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان برنامه های خود برای حضوری موفق در بازیهای المپیک 2012 لندن را تشریح کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طی نشستی که صبح امروز به درخواست کادر فنی تیمهای کشتی و وزنه برداری با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برگزار شد برنامه های پیش روی این دو رشته برای حضور در المپیک 2012 لندن تشریح و بررسی گردید.


در ابتدای این نشست مهندس علی آبادی ضمن تقدیر از تلاش های کادر فنی و مجموعه فدراسیونهای کشتی و وزنه برداری اظهار داشت: فدراسیونهای کشتی و وزنه برداری جزو فدراسیونهای موفق و منظم کشورمان هستند که ارتباط و هماهنگی خوبی نیز با کمیته المپیک دارند. بی شک باز هم در المپیک پیش رو تمام نگاهها به این دو رشته ورزشی و همچنین تکواندو خواهد بود که در این خصوص مطمئنا با حمایت خوب و بستری مناسب که کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون ها فراهم خواهند ساخت امیدواریم به نتایجی درخور شان نام ایران و همچنین مورد انتظار مسئولین و مردم دست یابید.


رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان تاکید کرد: تجربه گوانگجو ثابت کرد خواستن توانستن است و مطمئنا اگر برای هدفی خاص، برنامه ریزی و تلاش صورت گیرد رسیدن به آن بخصوص با تکیه بر غیرت و توان جوانان ایرانی دور از دسترس نخواهد بود. شک ندارم که اگر این بار هم با نیت رضای خداوند و خوشحالی دل مسئولین و مردم تلاش کنیم موفقیتی ارزشمند بدست خواهیم آورد.


مهندس علی آبادی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از رشته های المپیکی گفت: انتظارات از رشته های مدال آور المپیکی همیشه به جا بوده اما اعتقاد دارم هر گاه توانستیم رشته هایی همچون دو و میدانی، قایقرانی، تیراندازی، تیر و کمان و... را به مدال آوری برسانیم می توانیم ادعا کنیم که موفقیت و کاری بزرگ صورت گرفته است.


وی در پایان با تاکید بر توجه هر چه بیشتر کادر فنی به اردونشینان گفت: انتظار داریم در مدت زمان کمتر از یکسالی که به آغاز بازیها باقیمانده نظارت و دقت بیشتری روی اردونشینان و چهره های خاص داشته باشید تا با اعزام کاروانی پاک و قدرتمند بتوانیم به نتایج مورد انتظار دست یابیم.


 کمیته ملی المپیک همانند گذشته حمایت، نظارت و پیگیری خود را از رشته های اعزامی به عمل خواهد آورد و مطمئنا پاسخگوی کم و کاستی و نیازهای شما خواهد بود تا در محیطی بدون تنش به آماده سازی نفرات اعزامی بپردازید. امیدواریم در اولین گام سهمیه کامل و سپس مدالهایی رنگارنگ برای کشورمان بدست آورید.


در ادامه این نشست غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از تشریح برنامه و زمان برپایی اردوهای آماده سازی و همچنین برنامه ریزی این تیم برای کسب 3 سهمیه باقیمانده اظهار داشت: ابتدا جا دارد از حمایت خوبی که کمیته ملی المپیک از کادر فنی تیمهای المپیکی بعمل آورده تقدیر و تشکر کنم و به نمایندگی از کادر فنی هر دو تیم اعلام کنم که از هیچ تلاش و کوششی برای کسب سهمیه کامل و همچنین موفقیت در المپیک فروگذار نخواهیم کرد.


محمدی ادامه داد: خوشبختانه نفرات خوب و جوان و قدرتمندی شناسایی کرده و تحت نظر داریم که با خودباوری لازم و حمایتهای بیش از پیش می توانند به نتایجی ارزشمند دست یابند. البته راه برای ورود افراد مستعد و مدعی همچنان باز است تا در نهایت از بین داشته ها تیمی قدرتمند راهی آوردگاه لندن گردد.


کوروش باقری نیز بابت پرداخت حقوق ویژه به مربیان المپیکی از مهندس علی آبادی تقدیر و کرد و گفت: باید اعتراف کنم که تا پیش از تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص حمایت ویژه از کادر فنی با تمام توان در خدمت تیم و آماده سازی اردونشینان بودم اما این اقدام کمیته ملی المپیک انگیزه ام را برای فعالیت و تلاش دو چندان کرد. این برای اولین بار است که کمیته المپیک، مربیان و کادر فنی ایرانی رشته های مدال آور و موفق را اینگونه در آستانه بازیهای مهم المپیک حمایت می کند و شک نکنید که نتیجه این نگاه را نیز با کسب نتایجی مورد انتظار خواهد دید.


وی در پایان گفت: تیم ملی وزنه برداری مسابقات جهانی فرانسه را بعنوان انتخابی المپیک پیش رو دارد که ابتدا کسب سهمیه کامل و سپس مدال آوری اولویت برنامه ها و اعزام تیم خواهد بود. بعید نیست در مسابقات پیش رو تیم ایران به یکی از بهترین نتایج تاریخ وزنه برداری کشور دست یابد که لازمه آن حمایت مداوم و خودباوری ملی پوشان است.

۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.