پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (115)؛نجمه آبتین ملی پوش تیروکمان:دربخش تیمی شانس کسب سهمیه المپیک را داریم

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن (115)؛نجمه آبتین ملی پوش تیروکمان:دربخش تیمی شانس کسب سهمیه المپیک را داریم
در بخش انفرادی چون مسابقات سختی در پیش داریم کسب سهمیه المپیک برایم خیلی سخت است ولی در بخش تیمی شانس کسب سهمیه المپیک را داریم.
نجمه آبتین ،ملی پوش تیراندازی ریکروضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تمرینات خودم را خیلی خوب شروع کرده بودم ولی به دلیل احساس ناراحتی از ناحیه دست واینکه نتوانستم حد نصاب رکورد حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنم نمی توام در این رقابتها شرکت کنم ولی امیدوارم دیگر هم تیمیهای من در این رقابتها با توجه به اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم و شرایط میزبانی نتایج خوبی کسب کنند.

وی ادامه داد:مشغله کاری زیادی دارم ولی با پایان مسابقات قهرمانی آسیا که در برج میلاد برگزار می شود دوباره تمرینات خودم را آغاز می کنم و به دلیل فرصت یکساله تا رقابتهای جهانی سال آینده که در آیدن آمریکا برگزار می شود وبهترینهای هر کشور در آن شرکت می کنند امیدورایم به شرایط خوبی رسیده و بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

آبتین در خاتمه اظهار داشت:در بخش انفرادی کسب سهمیه خیلی است است ولی فکر می کنم بتوانیم در بخش تیمی سهمیه المپیک لندن را کسب کنیم تا بانوان ما هم در بخش تیرانداز ی بتوانند رقابتهای المپیک را تجربه کنند.
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.