صعود دو شناگر جوان کشورمان به فینال مسابقات اندونزی

مسابقات شنای رده های سنی وعموم آسیا دراندونزی با صعود دو شناگر جوان کشورمان به فینال این رقابتها آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، هفتمین دوره رقابتهای شنای رده های سنی و عموم آسیا از صبح امروز (دوشنبه) با رقابت 371 شناگر از 17 کشور آسیایی در شهر جاکارتای اندونزی آغاز شد و شناگران کشورمان در سه ماده با حریفان خود به رقابت پرداختند .

تیم شنای کشورمان که با 4 شناگر در این رقابتها حضور دارد ، صبح امروز مسابقات خود را در ماده 50 متر کرال پشت آغاز کرد و رهام پیروانی شناگر رده سنی 13-14 سال کشورمان در این ماده دهم شد و از صعود به فینال بازماند. در ماده 50 متر پروانه رده سنی 15-17 سال "محمد اژدری" با قرارگرفتن در رده هفتم مرحله مقدماتی به فینال این ماده راه یافت .

همچنین "آرین اولیایی" دیگر شناگر رده سنی 15-17 سال کشورمان در ماده 800 متر آزاد که این ماده بصورت نهایی برگزار می شود عصر امروز در فینال با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت .

کشورهای آسیایی استقبال خوبی از رقابت های شنای رده های سنی و عموم آسیا در اندونزی داشته اند و به غیر از ایران که تنها با 4 شناگر در این مسابقات شرکت کرده اند سایر کشورهای با ترکیب کامل و حداکثر نفرات در این رقابت ها حضور دارند.

از جمله کشورهای مطرح حاضر در این رقابت ها می توان به ژاپن ، چین ، ازبکستان ، قزاقستان ، تایلند ، سنگاپور ، ویتنام ، هنگ کنگ ، اندونزی ، مالزی ، سریلانکا اشاره کرد ضمن اینکه کشورهای ماکائو ، اردن ، قرقیزستان ، پاکستان ، لبنان و اندونزی نیز حضور چشمگیری در این رقابتها دارند.
مسابقات شنای رده های سنی و عموم آسیا که از امروز دوشنبه (18 مهر) آغاز و به مدت 4 روز در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت .

۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.